۴ میلیون دانش‌آموز می‌توانند در «اردوهای راهیان نور مجازی» شرکت کنند

تهران (پانا) - در ششمین نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج که با حضور ریاست این قرارگاه، مسئولان آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی برنامه ریزی و ایجاد زمینه حضور ۴ میلیون دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور در بستر مجازی طراحی شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
۴ میلیون دانش‌آموز می‌توانند در «اردوهای راهیان نور مجازی» شرکت کنند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانش‌آموزی، ششمین نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج قرارگاه امام حسن عسگری باحضور سردار سلیمانی معاون اردویی سازمان بسیج و ریاست قرارگاه، علیرضا کاظمی معاون فرهنگی پرورشی و مجتبی باستان ریاست سازمان بسیج دانش آموزی و دیگر اعضا و به صورت ویدیوکنفرانس در ادارات آموزش و پرورش استانها برگزار شد.

در این نشست که با هدف هماهنگی و هم‌افزایی در جهت تعالی برنامه‌های راهیان نور دانش آموزی برگزار شد، اعلام شد گرچه کرونا و محدودیت‌های به وجود آمده از آن موجب وقفه در اعزام کاروان های راهیان نور شده است اما می توان با بهره گیری از عرصه فضای مجازی شاهد تسری و تعالی برنامه در بستر فضای مجازی شد.

در این نشست با امیدواری نسبت به بستر سازی در فضای مجازی بیان شد که امسال با هماهنگی های صورت گرفته برنامه ریزی لازم جهت بازدید 4 میلیون دانش آموز در اردوهای راهیان نور از طریق بستر فضای مجازی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار