مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

توجه به آموزش و پرورش لازمه توسعه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد توجه به آموزش و پرورش لازمه توسعه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
توجه به آموزش و پرورش لازمه توسعه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در دیدار با فرماندار بافت با تسلیت ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: رسالت آموزش و پرورش در شرایط شیوع ویروس کرونا سخت است و همه نهادهای دولتی و غیر دولتی باید با این دستگاه مهم و زیرساختی همکاری و تعامل داشته باشند.
وی اظهار کرد: توسعه و پیشرفت آینده کشور در گرو آموزش و پرورش پویا و با کیفیت است.
اسکندری نسب با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی است، گفت: اجرایی شدن این سند مطالبه اصلی فرهنگیان و آموزش و پرورش است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح کشوری آجر به آجر در استان خبر داد و افزود: مردم می توانند به هر اندازه کمک در این طرح در امر مدرسه سازی مشارکت داشته باشند.
احمد اسکندری نسب با بیان اینکه نسبت به آموزش و پرورش تک تک دانش آموزان مسئولیم گفت: پوشش حداکثری و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان، مهمترین راهبرد ما در شرایط شیوع ویروس کرونا است.
وی از تکمیل سه پروژه نیمه تمام آموزشی در شهرستان بافت با همکاری اتاق بازرگانی کرمان تا پایان سال جاری خبر داد.
اسکندری نسب از اجرای بسته تحولی کوچ( کنترل وزن دانش آموزان) در استان خبر داد و افزود: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش بیش از ۳۱ درصد دانش آموزان کشور اضافه وزن دارند.
همچنین مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در سفر به شهرستان بافت با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار