دانش آموزان گلستانی حامی جوانان و نوجوانان بی سرپرست

گلستان(پانا)-حمایت گسترده دانش آموزان گلستانی از نوجوانانی در انتظار آغوش گرم یک خانواده در سالگرد سردار سلیمانی انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان گلستانی حامی  جوانان و نوجوانان  بی سرپرست

دیداری صمیمی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صبح امروز دیدار برخی از دانش آموزان گرگانی با جوانان و نوجوانان یک موسسه خیریه درگرگان انجام شد.

مدیر موسسه ضمن خوش آمد گویی گفت:این موسسه هیئت امنایی از ۸۶/۶/۱۸ فعالیت خود را شروع کرده ساختار مجموعه شامل ۷ هیئت مدیره،روانشناس،یک مدیر و معاون،مربی و کمک مربی را شامل میشود.
وی افزود: تا بحال ۸۰ دانش آموز از این مجموعه بعد از بازتوان شدن خانواده به آنها انتقال داده شد.در حال حاضر از ۱۱ نوجوان نگهداری میشود که در سن ۱۲ تا ۱۸ سال هستند که به فعالیت هنری و ورزشی هم می پردازند.

برزگر گفت:دانش آموزان ما در رشته ها ورزشی مانند دو میدانی و دو سرعت مقام طلا آورده اند همچنین در رشته های هنری مانند گلدوزی و خیاطی هم فعالیت دارند و در حال حاضر در کلاس های اخلاق و قرآن حضور ویژه ای دارند،این یعنی علی رغم درس های مدرسه،پاسخگوی استعداد های خویش هم هستند.

برزگر در ادامه بیان کرد:منبع در آمد این مجموعه توسط مشارکت های مردمی و مدیر موسسه و مبلغی که دولت به حساب هر یک از نوجوانان واریز می‌کند، است.

درواقع کمک دانش آموزان گلستانی خیرخواه با تهیه ی بسته های شامل وسایل بهداشتی و مراقبتی،لوازم التحریر،مواد غذایی و گفتگو با آنها سبب شد بخشی از نیاز های مادی و معنوی این نوجوانان بر طرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار