ملک دادیار گروسیان: برگزاری آنلاین سمپوزیوم مفاخر شرایط خوبی برای هنرمندان فراهم کرد

تهران (پانا) - ملک دادیار گروسیان مجسمه‌ساز باسابقه کشور گفت در کار هنری تمرکز و آرامش حرف اول را می‌زند که امسال سومین سمپوزیوم مفاخر توانست با برگزاری آنلاین شرایط خوبی را برای هنرمندان فراهم کند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ملک دادیار گروسیان: برگزاری آنلاین سمپوزیوم مفاخر شرایط خوبی برای هنرمندان فراهم کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، ملک دادیار گروسیان از هنرمندان حاضر در سومین سمپوزیوم مجسمه‌‌سازی مفاخر گفت: من مجسمه دکتر علیرضا سپاس‌خواه را در این رویداد ساختم که ایشان استاد مهندسی آب و خاک و هیدرولوژی خاک هستند. مهم‌ترین موضوع برای من این بود که مجسمه با شخصیت این استاد گرامی کاملا هماهنگ باشد. در ابتدا چند جلسه با ایشان ملاقات کردم و از همان ابتدا متوجه شدم که این استاد خیلی فروتن و متواضع هستند در نتیجه تصمیم گرفتم این دو ویژگی مشخصه اصلی کارم باشد.

گروسیان در ادامه بیان کرد: خیلی برایم مهم بود که حس و حالی که خودم از ملاقات با این استاد را داشتم به مخاطب منتقل کنم و خوشبختانه توانستم در این کار موفق شوم. مهم‌ترین چیز برای من این بود که حق مطلب ادا شود و تواضع ایشان در مجسمه نشان داده شود. همچنین این مجسمه بتواند پیام و حرفی را به مخاطب منتقل کند.

وی افزود: خوشبختانه امسال هر هنرمندی در آتلیه شخصی خود کار کرد و در آرامش توانستیم آثارمان را خلق کنیم. در کار هنری تمرکز و آرامش حرف اول را می‌زند که امسال این سمپوزیوم توانست با برگزاری آنلاین شرایط خوبی را برای هنرمندان فراهم کند. البته برگزاری آنلاین مشکلاتی هم دارد ولی در شرایط کرونایی بهترین گزینه برگزاری آنلاین سمپوزیوم مفاخر بود.

این مجسمه‌ساز در پایان گفت: معنا و مفهوم سمپوزیوم با این شیوه‌ای که برگزار شد کاملا متفاوت است، زیرا در سمپوزیوم هنرمندان در کنار یکدیگر کار می‌کنند و از تجربه‌های همدیگر استفاده می‌کنند. اما بخاطر شرایط، امسال تجربه متفاوتی برای همه بود زیرا هنرمندان به تنهایی و با تمرکز بیشتر در این سمپوزیوم شرکت کردند.

سومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر ایران با موضوع دانشمندان کشور، این روزها با حضور 21 هنرمند مجسمه‌ساز به شکل آنلاین در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار