مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

شهید سلیمانی معلم انقلاب است

کرج (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: شهید سردارحاج قاسم سلیمانی معلم انقلاب است زیرا این شهید والامقام برای همه یک مدل محسوب می شود که باید از آن الگو بگیریم.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی معلم انقلاب است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز، سالار قاسمی در آیین اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی که در کانون فرهنگی تربیتی رشد آموزش و پرورش ناحیه سه کرج و در بستر شبکه شاد برای دانش آموزان و فرهنگیان این استان برگزار شد، اظهار کرد: غربی ها تلاش می کنند تا اسطوره های ساختگی و پوشالی کارتونی و انیمیشنی را برای الگوی جامعه خود تولید کنند در حالی که ایران اسطوره های واقعی همانند شهید سلیمانی دارد.

وی بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی در ایران همانند کلاس درس مدرسه و دانشگاه نقش تعلیم و تربیتی دارد که ما مسئولان باید آن را به کودکان، نوجوانان و جوانان انتقال دهیم.

قاسمی تصریح کرد: ما اگر قرار است به وظیفه خود در مقابل مکتب شهید سلیمانی عمل کنیم باید بدون گفتن و سخنوری به مکتب این شهید گرانقدر توجه کنیم.

وی یادآور شد: باید در عمل به این سلوک و منش، به کودکان از دوره پیش دبستانی تا پایان دوره متوسطه مهربانی، وطن دوستی ، صمیمیت، تدبیر و منطق را بیاموزیم.

مدیر کل آموزش و پرورش اضافه کرد: روح بلند شهید سلیمانی از ما انتظار جاری کردن منش و سلوک وی را در جامعه دارد چون به نظر من همه زندگی شهید سلیمانی کلاس درس است پس باید ویژگی های این شهید را برای دانش آموزان تبیین کنیم.

قاسمیتاکید کرد: غربی ها که ندای آزادی بیان سر می دهند حتی در فضای مجازی تحمل شنیدن یک تصویر و کلام از شهید سلیمانی را ندارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار