برگزاری دوره های آنلاین آموزش ایمنی توسط مربیان ماهر در منطقه 14

تهران (پانا) - مدیر آموزش منطقه 8 سازمان آتش نشانی از برگزاری دوره های آنلاین آموزش ایمنی  توسط مربیان ماهر در منطقه 14 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره های آنلاین آموزش ایمنی توسط مربیان ماهر در منطقه 14

محمد معصوم، مدیر آموزش منطقه ۸ سازمان آتش نشانی، در گفت و گو با پانا گفت: سال های گذشته، کلاس ها به صورت رایگان و حضوری برگزار می شد و پایگاه هایی مثل درمانگاه ها، بیمارستان ها و پایگاه های بسیج، در خواست می کردند و ما مربی های دوره دیده کادر که دارای مدرک مربی گری هستند و مربی هایی که دوره های آتشنشان داوطلب دیدند را به این پایگاه ها برای آموزش می فرستادیم.

وی گفت: آمار هر ساله هنرجوهای ما، بین ۶۰۰ هزار تا ۹۰۰ هزار نفر هستند و در حال حاضر با توجه به روال تدریس مجازی، ما همچنان آمادگی تدریس به صورت آنلاین در نرم افزارهای مختلف را هم داریم. مربی‌های ما از دانش خوب و به روز برخوردارند و تمام کسانی که آموزش دیدند، راضی هستند. ما در سطح منطقه حدود ۱۵۰ نفر مربی کادر و ۲۵ نفر مربی داوطلب داریم که به کار خود مسلط هستند.

معصوم در انتها، راجع مدارک پایان دوره گفت: در پایان دوره اول، آتش نشان های داوطلب با ۲۰ ساعت آموزش، مدرک سطح C را می گیرند. در سطح دوم، سر فصل ها فرق دارند و باز هم در پایان دوره، با ۶۰ ساعت آموزش، مدرک سطح B را دریافت میکنند و در مرحله آخر و دوره پیشرفته به سطح A می رسند. هنرجویانی که علاقه به شرکت در این دوره آنلاین را دارند، اطلاع داشته باشند که حداقل مدرک تحصیلی به عنوان مربی، دیپلم است.

*مبینا سبزه علی، خبرنگار دانش آموز پانا منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار