بیانیه مدیرسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی به مناسبت سالگرد حاج قاسم سلیمانی وهمرزمانش

بیرجند(پانا)- به مناسبت فرا رسیدن سالگرد سردارحاج قاسم سلیمانی مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در پیامی این روز را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)،  فرهنگیان ،مربیان و دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی ،مردم شهید پرور ایران اسلامی و خانواده های این شهدای عزیز تبریک و تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مدیرسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی به مناسبت سالگرد حاج قاسم سلیمانی وهمرزمانش

درپیام مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی عنوان شده است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم
‏مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

یک سال از شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های جنگ با تروریست‌های تکفیری، سردار سرافراز سپاه، مدافع حرم و ولایت، شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس و یاور مجاهدش شهید ابو مهدی المهندس گذشت، اما یاد و خاطره این عزیزان مجاهد همچنان زنده و آرمان‌هایشان بیش از پیش در تلالو است.
بی‌تردید سردار سلیمانی سرافراز، قهرمان امت اسلامی بوده و مایه عزت و افتخار نه فقط ایرانیان بلکه تمام مسلمانان و مستضعفان ستمدیده جهان بوده و خواهد بود.
بااطمینان در پیام خود تاکید کرده است که حاج قاسم سلیمانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفرید و در خط مقدم نبرد حق علیه باطل دست از هیچ تلاشی برنداشت، در دوران پس از جنگ تحمیلی هم جبهه ای مهم برای مبارزه با تروریسم بود و با رشادت و جانفشانی های فراوان جان عزیز خود را در طبق اخلاص قرار داد تا داعش و هم پیمانان آنان حتی جرات نزدیک شدن به این مرز و بوم را نداشته باشند و ترس از این سردار رشید و توانمند ایران اسلامی همیشه در دلشان ماندگار باشد.
بامداد جمعه ۱۳ دیماه سال ۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی اولین سالگرد شهادت جانسور سردار دلها و همراهان غیورو باوفایش را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، فرهنگیان ،مربیان و دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی ،مردم شهید پرور ایران اسلامی و خانواده های این شهدای عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می کنیم ما نیز در جبهه فرهنگی، بیش از گذشته در راه تبیین فرهنگ جهاد و شهادت در مکتب حاج قاسم سلیمانی گام برخواهیم داشت و راه آن شهید همیشه‌زنده را در عرصه فرهنگ این سرزمین ادامه خواهیم داد.
بدون تردید خون به ناحق ریخته شده و پاک شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی، گریبان غاصبان صهیونیست و اربابان تروریست آنها را خواهد گرفت و هرگز از دست مجاهدان خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت، آسوده و راحت نخواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار