معاون استاندار گیلان:

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

رشت ( پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ایجاد مشارکت حداکثری را نیازمند جلب رضایت و بهبود معیشت مردم خواند و به مسئولان تأکید کرد که زمینه تحقق آن را فراهم سازند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ اولین جلسه ستاد انتخابات استان با محوریت ارائه راهکارهای مشارکت حداکثری برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بصورت ارتباط تصویری با حضور فرمانداران برگزار شد.

در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به بیان راهکارهای مشارکت هرچه بیشتر مردم در این رویداد سیاسی پرداخت و با اشاره به تاکید وزیر کشور بر لزوم توجه به چهار اولویت امنیت، انتخابات، کرونا و معیشت از سوی مسئولان در ایام پیش رو، اظهار کرد: فرمانداران باید به موضوعات مطرح شده، توجه کنند و آنها را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

وی به شعارهای پیشنهادی وزارت کشور برای انتخابات پیش رو اشاره و اضافه کرد: شعارهایی همچون انتخابات در تراز جمهوری اسلامی، گام دوم انتخابات، قانونمندی و بی‌طرفی و مشارکت فراگیر از شعار پیشنهادی ستاد انتخابات کشور برای انتخابات سال ١۴٠٠ است که همه باید در سخنان خود به بازنشر و تبیین آنها بپردازند.

قاسم نژاد ایجاد مشارکت حداکثری را نیازمند جلب رضایت و بهبود معیشت مردم خواند و افزود: مسئولان بعنوان افراد پیشرو در جلب رضایتمندی و ایجاد امید در مردم باید همواره برای رفع موانع تلاش کنند.

در ادامه این جلسه فرمانداران شهرستان های رشت، فومن، آستانه، لنگرود، صومعه سرا و آستارا به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص محورهای جلسه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار