دعوت پویش «من هم حاضرم» برای کمک به دانش آموزان محروم در استان اردبیل

اردبیل (پانا) – سازمان دانش آموزی استان اردبیل، با هدف کمک به دانش‌آموزان مستعد اما نیازمند، پویش اهدا یا خرید گوشی‌ و تبلت‌های هوشمند را با عنوان «من هم حاضرم» آغاز کرده است.

کد مطلب: ۱۱۵۱۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت پویش  «من هم حاضرم» برای کمک به دانش آموزان محروم در استان اردبیل

احمد ناصری، مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل در گفت و گو با پانا اظهار کرد: تعدادی از معلمان از اسفند ماه آموزش‌های خود را به‌صورت آنلاین آغاز کردند و دانش‌آموزانی که وضعیت مالی بهتری داشتند حتی با وجود کرونا در خانه‌هایشان به‌وسیله گوشی‌های هوشمند موبایل یا کامپیوتر درس‌های جدید را فرا گرفته‌اند اما عده ای به دلیل فقر مالی خانواده‌هایشان با مشکلاتی مواجه هستند.

او افزود: انتظار ما از شهروندان عزیز هم استانی این است که با خرید یا اهدای این گوشی‌ها، جمع آوری کمک از اطرافیان برای خرید گوشی هوشمند و یا تبلت سیم کارت خور نو و کارکرده یا حتی با واریز کمکهای نقدی به شماره حساب ۱۳۰۶۰۷۱۰۸۰در نزد بانک تجارت شعبه حافظ بنام سازمان دانش آموزی استان در این امر الهی و انسانی مشارکت کنند.

رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان محروم شناسایی شده برای اهدای این لوازم کمک‌آموزشی بر اساس شاخصه هایی چون پایه تحصیلی، کیفیت نمرات در طول سال یا سال‌های گذشته و تعداد دانش‌آموز در هر خانواده انتخاب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار