تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی هنری منطقه۱۷ تهران

تهران(پانا)- مراسم تجلیل از نفرات برگزیده مسابقات فرهنگی هنری، پرسش مهر و نوجوان سالم در منطقه۱۷ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی هنری منطقه۱۷ تهران

طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۷، در جلسه ای صمیمانه و بدون تعارف، در کانون فرهنگی تربیتی میثم، در جمع برگزیدگان مسابقات کشوری و استانی حضور یافت.

پورمحمود گفت: بزرگترین سرمایه های هر کشوری نوجوانان و جوانان پرتلاش و امید آن است. نوجوانی که در ایام رشد و شکوفایی زندگی خود علاوه بر تحصیل دانش، در فعالیت‌های فرهنگی هنری، قرآنی و جشنواره ای مختلف شرکت می‌کند کوله بار ارزشمندی از تجارب حضور در اجتماع را خواهد داشت. دانش آموز با این تجارب می تواند راحت‌تر به پذیرش نقش اجتماعی خود بپردازد.

همچنین پورمحمود در این مراسم پای درد و دل های دانش آموزان برگزیده منطقه نشست. دانش آموزان نیز درباره شرایط مسابقات، نحوه ارتباط با مدرسه، معاون پرورشی و مشکلات ارائه آثار خود توضیحاتی دادند.

در ادامه این جلسه فلاحتی، کارشناس مشاوره منطقه 17 توضیحاتی در رابطه با مراحل برگزاری جشنواره یاریگران زندگی و نوجوان سالم ارائه کرد.

سپس در پایان محمدی، کارشناس فرهنگی هنری منطقه، با آرزوی موفقیت برای دانش آموزان از هم پا بودن اولیای محترم دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی هنری و مسابقات تشکر کرد و گفت: خانواده با حمایت و پشتیبانی از دانش آموزان در مرحله نوجوانی می تواند توانایی استقلال در انجام امور فرزندش را تضمین کند و به نوعی او را در مقابل آسیب های اجتماعی واکسینه کند.

در پایان این مراسم، از نفرات برگزیده کشوری و استانی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری، پرسش مهر بیستم و جشنواره نوجوان سالم تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار