کاهش آمار بیماران مبتلا به کرونا نباید موجب بی توجهی و سهل انگاری شود

شیراز (پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با هشدار نسبت به خیز آهسته بیماری کووید۱۹ در فارس گفت با توجه به کاهش چشمگیر میزان ابتلا و بستری بیماران در سطح بیمارستان های استان، اکنون زمان بی توجهی و سهل‌انگاری در برابر کروناویروس نیست.

کد مطلب: ۱۱۵۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کاهش آمار بیماران مبتلا به کرونا نباید موجب بی توجهی و سهل انگاری شود

مهرزاد لطفی با اشاره به دستاوردهای مطلوب فارس در مقابله با کروناویروس، اظهار کرد: با تلاش تیم‌های بهداشتی درمانی، اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان فارس، شاهد کاهش چشمگیر میزان موارد ابتلا و بستری بیماران در سطح بیمارستان‌های استان بودیم.

او این امر را مرهون تلاش مسوولان اجرایی و مشارکت و همراهی مردم فارس دانست و با اشاره به خصوصیات این ویروس خطرناک و چرخش آن در بین مردم جامعه گفت: هر زمان میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهش یابد، خیز بیماری آغاز می‌شود.

لطفی هرگونه بی‌توجهی، سهل انگاری و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی را زمینه‌ساز موج جدید ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: این امر به منزله بی‌اثر کردن تلاش کادر بهداشت و درمان و خدمات ایثارگرانه آنان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فداکاری و ایثارگری شهدای مدافع سلامت که در جبهه سلامت و در راه خدمت به بیماران، جان خود را از دست دادند، بر مشارکت بیشتر مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به پاس احترام به خون شهدای سلامت و از خودگذشتگی مدافعان سلامت تاکید کرد.

لطفی، استمرار وضعیت مطلوب کروناویروس در استان را تنها با همدلی، همکاری و مشارکت مردم با مجموعه سلامت میسر دانست و یادآور شد: تداوم وضعیت مناسب کرونا در استان، ملزم به جدی گرفتن ویروس و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار