بازدید مدیرکل آموزش و پرورش البرز از کلاس های درس مجازی در مدارس

کرج (پانا)- سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از کلاس های درس مجازی در مدارس بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش البرز از کلاس های درس مجازی در مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور سرزده در کلاس های درس در شبکه شاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مستمر و بی وقفه فرهنگیان استان در دوران کرونا بر فرایند آموزش های مجازی نظارت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان پیش از ورود به کلاس های درس مجازی گفت: کلاس درس حضوری و غیرحضوری فرقی ندارد و حرمت و جایگاه معلم این است که هر شخصی با هر جایگاهی برای ورود به کلاس باید از معلم اجازه بگیرد، من هم بعد از کسب اجازه از همکاران در این کلاس ها حضور پیدا کردم.

قاسمی در این بازدید به صورت ویدئویی با مدیران، معلمان و دانش آموزان به گفتگوی دو طرفه نیز پرداخت و جویای مشکلات، پیشنهادات و نظرات آن ها در خصوص آموزش های مجازی شد.
در این برنامه، فرایند تشکیل کلاس های درس در مدرسه ولایت فقیه و مدرسه ناصربخت ناحیه چهار کرج و مدرسه شهید جلیل زارع شهرستان نظرآباد مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان پیش از این از اعضای شورای معاونان اداره کل، مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق 8 گانه وکارشناسان استان خواسته بود: «نظارت و ارزشیابی مجازی از کلاس های درس در استان با شدت بیش تری پیگیری شود،

وی در پایان تاکید کرد : ما باید اطمینان پیدا کنیم حتی یک دانش آموز از جریان آموزش عقب نمی ماند و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نخواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار