بازدید معاون آموزش ابتدایی اداره کل از مدارس شهرستان ایجرود

زنجان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل به همراه رئیس اداره آموزش ابتدایی از مدارس شهرستان ایجرود بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون آموزش ابتدایی اداره کل از مدارس شهرستان ایجرود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به نقل از ایجرود، صیاد سلامی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسینعلی شمس رئیس اداره آموزش ابتدایی استان به همراهی زهرا شریعتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، سجاد شجاعی معاون آموزشی و حمداله خسروی کارشناس آموزش ابتدایی شهرستان، فعالیت های آموزشی مدارس ایجرود را مورد ارزیابی قرار دادند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل در جلسه‌ی مدیران مدارس ابتدایی که با حضور معاون آموزشی و کارشناسان شهرستان در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان ایجرود به صورت برخط در بستر شبکه شاد برگزار گردید حاضر شد و ضمن عرض خداقوت به مدیران به بیان نقاط قوت و نقاط قابل پیگری مدارس بازدید شده پرداخت و پس از شنیدن دیدگاه ها و نظرات مدیران در خصوص امور آموزشی، طرح و برنامه های حوزه آموزش ابتدایی، دستورالعمل استمرار آموزش، زمان آموزش و ارائه خدمات آموزشی را تشریح کرد.
وی همچنین در خصوص بسته تحولی خوانا، بر آموزش دو مهارت اصلی ادب و جرأت ورزی و در کنار آن حساب کردن و دروس ریاضی و فارسی تاکید کرد.
سلامی در پایان با اشاره به حفظ نقش اساسی خانواده ها در تعلیم و تربیت فرزندان خود، از زحمات مدیران و معلمان که فداکارانه برای آموزش و پرورش دانش آموزان در فضای حضوری و مجازی تلاش می کنند قدردانی کرد.
شایان ذکر است در این بازدید از معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ایجرود و همچنین مدیر آموزشگاه ولایت روستای خانجین با اهدای لوحی توسط معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار