حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است

کلات(پانا)-به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کلات ،رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان در پیامی یوم الله نهم دی ماه روز بصیرت را خدمت همه مردم سرافراز ایران اسلامی وبویژه فرهنگیان و مردم ولایت مدار شهرستان تبریک و شادباش گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کلات ،رمضان پروانه به مناسبت نهم دی ماه پیامی صادر کرد که متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم


حماسه نهم دی ماه و حضور مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید .

حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

این روز ،روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است. روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تمامی شهرهای کشور عزیزمان به جهانیان اعلام گردید و مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و هرگز راه را گم نمی کنند و مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی و در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.

اینجانب این روز را خدمت همه هم وطنان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم

رمضان پروانه

مدیر آموزش و پرورش کلات

نهم دیماه1399

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار