دیدار آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی کلات با فرماندار شهرستان

کلات(پانا)- مدیر آموزش و پرورش کلات و کارشناس مسئول و کارشناس نهضت سواد آموزی و جمعی از آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی شهرستان، با فرماندار شهرستان و رئیس شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی کلات دیدار و در نشستی صمیمی گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۰۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی  کلات با فرماندار شهرستان

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش در ابتدای این دیدار ضمن عرض تبریک سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام‌خمینی(ره) به ارائه گزارشی از اهم‌اقدامات صورت گرفته در حوزه سواد آموزی شهرستان پرداخت و ضمن قدردانی از زحمات همکاران این حوزه و حمایت های فرماندار شهرستان، گفت: همکاران ما در حوزه سوادآموزی شهرستان با توجه به وجود محدودیت های کرونایی کارها را دنبال می کنند و با تهیه محتوای آموزشی برای سوادآموزان مناسب با فضای مجازی، با مخاطبین خود ارتباط برقرار می کنند و در حال آموزش هستند.

وی افزود: در سال جاری تفاهم‌نامه‌های خوبی همچون " گلیم بافی" ، "پرورش کرم‌ابریشم" و "پرورش قارچ" با ادارات ذیربط منعقد شد که همه این تفاهم‌نامه ها به مرحله اجرا و بهره برداری مطلوب رسیدند.

پروانه اظهار کرد: همکارانمان در حوزه سوادآموزی در حال تهیه کتابچه ای متناسب با دوره تحکیم و انتقال هستند که پس از پایان فرایند تدوین و تایید نهایی توسط معاونت نهضت سوادآموزی استان، رونمایی خواهد شد.

وی در پایان گفت: جا دارد از همه تلاشگران این نهضت تشکر کنم. توفیق بیشتر آنان را از خداوند خواستارم و به جا و شایسته است که هدف ها و رسالت والای نهضت سوادآموزی مورد توجه و دقت قرار گیرد.

در این دیدار مهدی ناصری، فرماندار شهرستان ضمن قدردانی از زحمات مدیریت اداره و کارشناسان حوزه سوادآموزی، کسب رتبه اول نهضت سواد آموزی کلات در شاخص های ارزیابی عملکرد ادارات ۴۷ گانه استان و سایر توفیقات را تبریک عرض کرد و این موفقیت ها را حاصل تلاش و کار تیمی در یک مجموعه عنوان کرد.

وی بیان‌کرد: اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک به مناسبت هفتم دی ماه به سهم خویش از تلاش و اهتمام اعضای شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان، آموزش‌دهندگان فرهیخته و کارشناسان مجموعه سوادآموزی کلات، که در راستای ارتقای شاخص‌های باسوادی و تحقق اهداف نهضت سواد‌آموزی گام بر می‌دارند را ارج می‌نهم.

مهدی ناصری در پایان بر تقویت آموختن مهارتهای ارتباطی و زندگی در بین سوادآموزان تاکید و خواستار همراهی همه دستگاه ها بویژه دهیاران در راستای جذب سواد آموزان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار