طرح افزایش مشارکت‌های اجتماعی دانش‌آموزان افتتاح شد

تهران (پانا) - طرح افزایش مشارکت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان در سمنان به صورت برخط افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح افزایش مشارکت‌های اجتماعی دانش‌آموزان افتتاح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، طرح افزایش مشارکت اجتماعی دختران دانش آموز با حضور مینایی پور، شاه حسینی، دستورانی، عرب خراسانی معاون پرورشی، روسا و معاونین پرورشی و تربیت بدنی و رابطین امور بانوان 11 شهرستان و منطقه و تسهیل گران کشوری و استانی، مدیران مدارس مجری طرح با هماهنگی و برنامه ریزی امور بانوان اداره کل در سطح مدارس استان آغاز شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن خوش آمد گویی به مهمانان و تشکر از اجرای طرح ، زن را جز لاینفک خلقت دانست و اشاره به الگوهای بسیار خوب ما ، زنان برجسته ای چون حضرت خدیجه (س) و حضرت معصومه (س) و حضرت فاطمه (س) داشتند و در تاریخ انقلاب اسلامی فداکاری و ایثار هفت هزار شهیده همگی نشان از تاثیر و نقش مهم زنان دارد.

شاه حسینی مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری بانوان را پرستاران روح و روان و آینده فرزندان خطاب کرد و انتظار داشت از این طرح در آینده خروجی خوبی داشته باشیم.

مینایی پور مشاور وزیر آموزش و پرورش اعلام کردند هفت میلیون دختر دانش آموز داریم که آینده ساز جامعه هستند . شاخص رشد زنان شامل شاخص های آموزشی ، بهداشتی، اقتصادی و مشارکت سیاسی و اجتماعی است که در طرحهای اجرائی امور بانوان به کلیه شاخص ها توجه شده که طرح افزایش مشارکت های اجتماعی دقیقاً در راستای شاخص مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان است.

عرب خراسانی ضمن تقدیر از طرح افزایش مشارکت های اجتماعی دانش آموزان بر شرکت حداکثری دانش آموزان در جشنواره دختران خانواده و گذر از کرونا در استان تاکید کرد.

بیگلری مشاور امور بانوان ضمن توضیح اجمالی طرح، اعلام کرد: این طرح با هدف تعلیم و تربیت نیروی انسانی توانمند از بین دختران دانش آموز در مدارس متوسطه دوم با تاکید بر پایه دهم انجام می شود.

گفتنی است بر اساس این طرح که از تابستان سال جاری شروع شده است، استانهای سراسر کشور به 6 قطب تقسیم میشوند . قطب 5 به میزبانی و سرگروهی استان سمنان شامل خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و سمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار