اختتامیه طرح‌های دانش آموزی داناب و سواد آبی در البرز برگزار شد

کرج(پانا)- اختتامیه طرح‌های ملی دانش آموزی داناب و سواد آبی در البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه طرح‌های دانش آموزی داناب و سواد آبی در البرز برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، مراسم اختتامیه طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) و گسترش سواد آبی با حضور نجفیان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز، مهریار کرمی معاون آموزشی متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، فیروزی رییس جهاد دانشگاهی استان و جمعی دانش‌آموزان و رابطین این طرح برگزار شد.

مهریار کرمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: هدف اصلی طرح ملی داناب ایجاد حساسیت در جامعه نسبت به موضوع مصرف بهینه آب بود.

این مقام مسئول بیان داشت: در این طرح تلاش شد دانش آموزان به عنوان یک سفیر در جامعه معرفی شوند و به گسترش فرهنگ حفظ منابع طبیعی کمک کنند.

وی افزود: طی این اقدام ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر از دانش آموزان، با این طرح آشنا شده‌اند، همچنین ۱۶ نفر از کادر آموزش و پرورش با عنوان رابطین، آموزش دیدند و موظف به فعالیت در راستای این طرح شدند.

کرمی اظهار داشت: در جهاد دانشگاهی برای ۴۰ هزار نفر از دانش‌آموزان البرزی اقلام یادگیری طرح داناب آماده شده بود اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی، مسیر آموزش در این طرح نیز دست‌خوش تغییراتی شد و آموزش اصول این طرح در بستر مجازی برای دانش‌آموزان از طریق برنامه شاد صورت گرفت.

گفتنی است در انتهای مراسم اختتامیه از دانش آموزان فعال در این طرح و رابطین طرح داناب در شهرستان‌های البرز و همچنین برگزیدگان دانش‌آموزی به صورت حضوری و مجازی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار