معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرقدس:

تشکل‌های دانش‌آموزی بازوان توانمند امور پرورشی در مدارس هستند

شهرقدس (پانا)- معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش شهر قدس عنوان کرد تشکل‌های دانش‌آموزی بازوان توانمند امور پرورشی در مدارس هستند که می توانند با هماهنگی موجب غنای فرهنگی و تربیتی دانش آموزان شوند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی بازوان توانمند امور پرورشی  در مدارس هستند

جلسه هماهنگی و هم‌افزایی تشکل‌های دانش‌آموزی با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس و نمایندگان و فعالین تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار شد.

در این جلسه سید یوسف موسوی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس اظهار کرد: تشکل‌های دانش‌آموزی بازوان توانمند معاونین و مربیان پرورشی در مدارس هستند که می‌توانند با هماهنگی و هم‌افزایی یکدیگر موجبات غنای فرهنگی و تربیتی دانش‌آموزان را فراهم آورند.

او افزود: با توجه به شرایط موجود، به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تولید محتوای فاخر در فضای مجازی و جذب خلاقانه جهت حضور فعال دانش‌آموزان در برنامه‌های پرورشی، با استفاده از ظرفیت‌ تشکل‌های دانش‌آموزی نقش مهمی در پرورش آیندگان نسل آینده خواهد داشت.

در ادامه جلسه نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی ضمن عنوان گزارش عملکرد، برنامه‌های آتی تشکل‌های خود را با هدف هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر ارائه کردند.

محمود محمدی، دبیر هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی پیشنهاد داد: استفاده مشترک از مراکز علمی و آموزشی مراکز طرف قرارداد آموزش و پرورش و بسیج، برگزاری اردوها، تشکیل گروه‌های جهادی و اجرای هماهنگ مناسبتها می‌توانند موجب افزایش ظرفیت این تشکل‌ها شوند.

در پایان مقرر شد مسئولین تشکل‌ها راهکارهای اجرایی خود را بر اساس اهداف فوق ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار