مرکز آمار ایران ۵۰۰ تبلت تحویل آموزش و پرورش مازندران داد

ساری (پانا) - مرکز آمار ایران ۵۰۰ دستکاه تبلت عصر امروز به آموزش و پرورش مازندران به عنوان نخستین استان تحویل داد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مرکز آمار ایران ۵۰۰ تبلت تحویل آموزش و پرورش مازندران داد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ در آیینی که امروز در ساختمان مرکز آمار ایران برگزار شد، مدیرکل آموزش وپرورش مازندران ۵۰۰عدد تبلت آموزشی را از رئیس مرکز آمار ایران دریافت کرد.

رئیس مرکز آمار ایران در این آیین با بیان اینکه عدالت آموزشی و رسیدگی به دانش‌آموزان مناطق محروم برای ما بسیار مهم است، گفت: از مدیرکل آموزش وپرورش مازندران و تمامی مدیران کل استان‌ها که به ترتیب این بسته‌ها را دریافت خواهند کرد می‌خواهم که کمال دقت را به خرج دهند تا ملزومات به دست افراد دارای شرایط برسد.

جواد حسین زاده با بیان اینکه نباید بگذاریم دانش‌آموزی به دلیل نداشتن ابزار هوشمند از آموزش محروم شود، افزود: انشاءالله این اقدامات در زمره باقیات صالحات باشد. منتهی بر این نکته تاکید دارم که مدیران آموزش و پرورش در توزیع تبلت‌ها از شیوه‌های دقیق شناسایی استفاده کنند تا ملزومات به دست دانش‌آموزانی که واقعا استحقاق دریافت آنرا دارند برسد.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران نیز در این آیین گفت: پس از آغاز سال تحصیلی جدید آمار دانش‌آموزانی که در استان به ابزار هوشمند دسترسی نداشتند را جمع‌آوری کردیم که حدود ۴۰هزار دانش‌آموز به این ابزارها دسترسی نداشتند. تاکنون با کمک خیرین حدود ۱۵هزار عدد ملزومات هوشمند تهیه و در بین دانش‌آموزان حائز شرایط توزیع شد که حرکت بزرگی محسوب می‌شود.

علیرضا سعدی پور با بیان اینکه دانش‌آموزان دارای شرایط به دقت مورد بررسی قرار گرفته و اولویت بندی شده‌اند، افزود: نگاه زیبای شما به عدالت آموزشی و توجه به دانش‌آموزان نیازمند بسیار جای تقدیر دارد و مطمئنا این کمک‌ها در سرنوشت فرزندان این مرز و بوم تاثیرگذار خواهد بود.

شایان ذکر است ارزش ریالی هر کدام از تبلت‌ها حدود۷۰میلیون ریال است که در مجموع رقم اهدایی مرکز آمار ایران به هر استان بالغ بر ۳تا ۳.۵میلیارد تومان خواهد بود. مازندران نخستین استانی است که محموله را دریافت کرده و استانهای دیگر به ترتیب در روزهای آینده سهم خود را دریافت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار