تحقق «سوادآموزی واقعی» نقطه عطف ریشه‌کنی بی‌سوادی است

شهر ری(پانا) - رئیس اداره سوادآموزی ناحیه دو شهر ری گفت که ارتقاء کیفیت در راستای تحقق «سواد آموزی واقعی»، نقطه عطف ریشه‌کنی بی‌سوادی است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تحقق «سوادآموزی واقعی» نقطه عطف ریشه‌کنی بی‌سوادی است

سید منصور موسوی مناسبت هفته سوادآموزی به خبرنگار پانا اظهار کرد: کیفیت بخشی به فعالیت‌های سوادآموزی و ایجاد زمینه برای بهره‌وری از فرصت‌ها و امکانات برای تحقق اهداف نهضت سوادآموزی ضروری است.
او ادامه داد: نگاهی فرا وظیفه‌ای، جامع‌نگر و یکپارچه و تشکیل گروه بهبود کیفیت سوادآموزی در سطح ادارات برای به کارگیری همه اندیشه‌ها و ساماندهی آنها باید همیشه انجام شود.
او با تاکید بر لزوم ریشه‌کنی بی‌سوادی در گروه سنی 10 تا 49 سال گفت: باید با برنامه‌ریزی نسبت به تحقق این هدف تا پایان برنامه ششم توسعه تلاش کنیم.
موسوی ادامه داد: نظارت و رصد برنامه‌های سوادآموزی به منظور کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های این حوزه از اهم وظایف گروه بهبود کیفیت سوادآموزی است.
این مقام مسئول در ادامه بر برگزاری امتحانات دوره‌های سوادآموزی در ناحیه بر اساس پروتکلهای بهداشتی ستاد کرونا تاکید کرد.
رئیس اداره سوادآموزی ناحیه دو شهر ری با تاکید بر تداوم آموزش دوره‌های سوادآموزی استفاده از بسترهای مختلف ارتباطی متناسب با شرایط کرونایی گفت: به منظور پیشگیری از بازگشت به بی‌سوادی و ادامه فعالیت‌های سوادآموزی و آموزش، باید از بسترهای مختلف ارتباطی به شکل حضوری، نیمه حضوری و مجازی و ابزارهای قابل فهم برای افراد کم‌سواد و بی‌سواد متناسب با شرایط بهره برد.

خبرنگار: محمدرضا نادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار