تجلیل از آثار شایسته مربیان پیشتاز قرچک در جشنواره تابستانه شاد

قرچک (پانا)- معاونت پرورشی و تربیت بدنی قرچک جشنواره تابستانه شاد را عامل شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان و مربیان در بحث تولید‌ محتوا و مهارت‌های اجتماعی و تشکیلاتی دانست.

کد مطلب: ۱۱۴۸۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از آثار شایسته مربیان پیشتاز قرچک در جشنواره تابستانه شاد

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قرچک در جلسه تجلیل از مربیان فعال در جشنواره تابستان شاد اظهارکرد: جشنواره مهار‌ت‌های اجتماعی تابستانه شاد در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان و تقویت نهضت تولید محتوا در بدنه تشکیلات سازمان دانش‌آموزی ویژه دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز در بستر فضای مجازی و کانال سازمان دانش‌آموزی برگزارشد که از دانش‌آموزان و مربیان منطقه قرچک در این جشنواره ۲۵ اثر شایسته تقدیر شد.

دهقانی افزود: این جشنواره برای دانش‌آموزان پیشتاز تمام دوره‌های تحصیلی در چهار محور مهارت‌های تشکیلاتی، مجری‌گری، خبرنگاری و فیلم‌سازی و برای مربیان پیشتاز در دو محور مهارت‌های اجتماعی و مهارت‌های تشکیلاتی در کانال سازمان دانش‌آموزی در شبکه شاد انجام‌شد.

او تاکید کرد: هدف از اجرای این جشنواره غنی‌سازی اوقات فراغت و ارتقای سطح دانش و مهارت تشکیلاتی اعضا و مربیان، ارتقای سطح مشارکت اعضا در فعالیت‌ها، توانمند‌سازی و افزایش قابلیت‌های فردی و گروهی اعضا در فضای مجازی، شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان و مربیان و تامین بخشی از محتوای آموزشی جذاب و کار‌آمد توسط مربیان است.

مهدی دهقانی در پایان گفت: فضای مجازی شاد بستر خوبی برای گسترش و معرفی بیشتر فعالیت‌ها و مهارت‌های اجتماعی و تشکیلاتی پیشتازان است و شایسته است مربیان پیشتاز اقدامات لازم را جهت آموزش‌های دانش‌آموزان و استفاده از خلاقیت آن‌ها در زمینه پویش‌ها و شاداب‌سازی انجام دهند.

خبرنگار:زهرا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار