فراخوان سازمان دانش آموزی قزوین برای مشارکت مربیان و دانش آموزان در جشنواره تابستان شاد

قزوین (پانا) - معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی استان قزوین از مربیان و دانش آموزان پیشتاز و خبرنگاران پانا دعوت کرد تا در جشنواره مهارت های اجتماعی تابستان شاد مشارکت جدی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان سازمان دانش آموزی قزوین برای مشارکت مربیان و دانش آموزان در جشنواره تابستان شاد

محمود اصغری در گفتگو با پانا، با اشاره به جشنواره مهارت های اجتماعی تابستان شاد که از سوی سازمان دانش آموزی در شبکه شاد پیگیری و دنبال می شود، اظهار کرد: این جشنواره در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان و تقویت نهضت تولید محتوا در بدنه تشکیلات سازمان دانش آموزی برگزار می شود و مربیان و پیشتازان دختر و پسر و همچنین خبرنگاران پانا می توانند در بخش های مهارت های اجتماعی، تشکیلاتی، خبرنگاری، مجری گری و فیلمسازی در این جشنواره مشارکت داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه جشنواره مهارت های اجتماعی تابستان شاد موجب ارتقای مشارکت اعضای سازمان در فعالیت ها می شود، افزود: با برپایی این جشنواره یک حرکت جدی تشکیلاتی در فضای مجازی شکل گرفته است که از این طریق می توان استعدادهای دانش آموزان را کشف کرد و قابلیت های فردی و گروهی مجموعه را ارتفاء داد.

معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی استان قزوین بیان کرد: سازمان دانش آموزی پیش تر در دو ماهه اردیبهشت و خرداد نیز با بهره گیری از ظرفیت استان ها و ایجاد کانال در شبکه شاد توانست اتفاقات خوبی را در عرصه فضای مجازی رقم بزند و مهارت های اجتماعی، تشکیلاتی و خبرنگاری خوبی در این کانال بارگذاری شد.

اصغری تأکید کرد: ما از مربیان و دانش آموزان پیشتاز و خبرنگاران پانا انتظار داریم در جشنواره مهارت های اجتماعی تابستان شاد یک حضور جدی داشته باشند و سازمان دانش آموزی را در تأمین محتوای آموزشی جذاب و کارآمد یاری رسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار