مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

تقویت علمی دانش آموزان کنکوری تحت پوشش دستگاه های حمایتی استان صورت می گیرد

بجنورد (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت تقویت علمی دانش آموزان کنکوری تحت پوشش دستگاه های حمایتی استان صورت می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تقویت علمی دانش آموزان کنکوری تحت پوشش دستگاه های حمایتی استان صورت می گیرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی مهدی مودی در جلسه مشترک با دستگاه های حمایتی استان افزود: براساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان برای دانش آموزان کنکوری خانواده های زندانی و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بهزیستی برنامه عملیاتی با همکاری سه دستگاه در راستای تقویت سطح آمادگی طراحی می شود

وی ادامه داد: شناسایی دانش آموزان در اولین مرحله انجام گرفته است تا به حال قریب 400 دانش آموز شناسایی شده است

مودی افزود: در دستگاه های حمایتی و آموزش و پرورش کارهای خوبی در زمینه تقویت علمی برای این 400دانش آموزان انجام گرفته که باید با برنامه ریزی ، برنامه ای منسجم وعملیاتی طراحی شود.

وی گفت: هر یک از دستگاه ها انتظارت ، پیشنهادات واقدامات صورت گرفته در زمینه کنکور را جهت برنامه ریزی به معاونت آموزش متوسطه ارسال کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: استفاده از ظرفیت خیرین ، موسسات آموزشی ، معلمان وفضای مجازی به خوبی در این برنامه عملیاتی جانمایی شود.

مودی در پایان افزود: شورای آموزش و پرورش از ظرفیت بالایی برخوردار است که داشتن مصوبات کم و کاربردی از رویکرد های مهم جلسات بعدی این شورا است.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور مدیرکل زندان های استان خراسان شمالی ، معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) و نماینده بهزیستی استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار