در جلسه مجازی مدیران مدارس شهرستان پیشوا عنوان شد:

تشکیل کانون یاریگران زندگی با هدف پیشگیری از اعتیاد

پیشوا (پانا)- در جلسه مجازی مدیران مدارس شهرستان پیشوا که با موضوع بررسی طرح‌های حوزه سلامت و پیشگیری برگزار شد، هدف از تشکیل کانون یاریگران زندگی پیشگیری از اعتیاد عنوان شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کانون یاریگران زندگی با هدف پیشگیری از اعتیاد

جلسه مدیران مدارس پیشوا با حضور مهدی ارگی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و مهدیه علیکاهی، کارشناس سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش شهرستان پیشوا و به صورت مجازی از طریق پیام رسان شاد برگزار شد.

مهدی ارگی در ابتدای جلسه با تقدیر و تشکر از برنامه ها، تلاشها و پیگیری‌های مدارس در انجام فعالیت‌های مربوط به پیشگیری از آسیب‌ها، بر لزوم مساعدت همه ارکان مدرسه در جهت پیش‌برد اهداف مشخص شده تاکید کرد.

او با اشاره به طرح‌های کارشناسی سلامت، تشکیل کانون یاریگران زندگی و فعالیت‌های مربوط به آن را یکی از مهمترین برنامه‌های این حوزه برشمرد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پیشوا تصریح کرد: کانون یاریگران زندگی، در 30 درصد مدارس و با هدف پیشگیری از اعتیاد در بین دانش‌آموزان تشکیل شده است و برای رسیدن به این هدف باید همه عوامل نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

در ادامه جلسه کارشناس سلامت و پیشگیری به تشریح فعالیت‌های این حوزه پرداخت و خواستار حمایت و کمک مدیران از مراقبین سلامت و مشاورین مدارس برای اجرای طرح‌ها و فعالیت‌ها شد.

خبرنگار: محمد‌جواد وفایی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار