بحری‌زاده خبر داد

فصل جدیدی از مشارکت دانش‌آموزان در دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد از مجلس دانش‌آموزی دهم به بعد فصل جدیدی از شکل مشارکت دانش‌آموزان را در فرایند پیگیری مشکلات آموزش‌ و پرورش تجربه می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۱۴۷۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
فصل جدیدی از مشارکت دانش‌آموزان در دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی

اسماعیل بحری‌زاده با حضور در محل ستاد برگزاری انتخابات هیات رئیسه دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی با بیان اینکه انتخابات هیات رئیسه دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی با شرکت نمایندگان دانش‌آموزان سراسر کشور در حال برگزاری است افزود: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این انتخابات در فضای مجازی و از طریق سامانه الکترونیکی درحال برگزاری است.

وی گفت: امروز مجلس دهم اعضای هیات رییسه خود را می‌شناسد و زمینه برای برگزاری نشست افتتاحیه فراهم می‌شود.

بحری‌زاده بیان کرد تدابیر لازم برای حفظ سلامت این انتخابات اندیشیده شده است و دانش‌آموزان بعد از پایان مهلت تبلیغات در بستر شبکه شاد، در رای گیری این انتخابات شرکت کرده‌اند که امیدواریم این مرحله نیز با سلامت و موفقیت برگزار شود.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی گفت: مجلس دهم از این این حیث که از ابتدا در زمان کرونا شکل گرفته است، مجلسی منحصر به فرد بوده و تجربه جدیدی به حساب می‌‌آید به عبارت دیگر از دوره دهم مجلس به بعد فصل متفاوت و جدیدی از شکل مشارکت دانش‌آموزان را در فرایند پیگیری مشکلات آموزش‌ و پرورش تجربه می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار