انتخابات، ضامن امنیت و اقتدار کشور است

بجنورد (پانا) - حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات، ضامن امنیت و اقتدار کشور است و فراتر از هر نگاه سیاسی و یا جناحی، همه کسانی‌که به این مرز و بوم عشق می‌ورزند، باید در عرصه انتخابات حضور داشته باشند، چرا که این حضور تقویت‌کننده امنیت و عزت و عظمت کشور است.

کد مطلب: ۱۱۸۵۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات، ضامن امنیت و اقتدار کشور است

به نام خداوند حال و قدیم

گاهی حادثه هایی در زندگی ما ، رنگی به قسمت های دیگر زندگی می زند این رنگ ها گاهی هنرمندانه است و دیدن دارد و گاهی هم نه.

گذر زمان همچون گذر عابران است بی هیاهو و آرام ،گویا چند روز پیش بود که پای صندوق سرنوشت بودیم .آن زمان وضعیت اقتصادی مطلوب بود و مردم شوق و ذوق و اعتماد نسبتا" بیشتری به مسئولان داشتند اما اکنون نمی دانم با چه امیدی پای صندوق خواهند رفت؟

دست برد افکار منفی مرا به شدت مشوش کرده بود اما امید را در دل احساس می کردم .امید به آینده ای روشن برای میهنم این کلاف گره در گره را فقط معجزه آسمانی باز خواهد کرد.

تصمیم گرفتم نظر یک ریش سپید روشن دل را که بارها پای صندوق رأی سرنوشت رفته را بپرسم که آیا امسال هم پای صندوق رأی خواهد رفت؟

او با امید گفت: با اینکه نمی بینم اما امید دارم ، امید به آینده، بوی عطر شهداء می آید. زمان جهاد من نیز هنگام رأی دادن فرا می رسد روزی با خون ،جهاد می کردیم و امروز نوبت جهاد با جوهر است، سربند یا زهرا (س) را می بندم و به میدان می روم و با نور دل دشمن کور دل را مأیوس می کنم . می روم زیرا بوی حاج قاسم را استشمام کنم و امید دارم مرد دیگری پا به میدان خواهد گذاشت .

از مادر و پدرم سوال کردم که ، آیا امسال هم پای صندوق رأی خواهند رفت؟

مادر با لبخند گفت: بله خواهم رفت زیرا شهداء منتظرند .

پدر نیز با نگاهی مهربان گفت: خواهم رفت زیرا آینده ی عزیزانم برای من مهم است .

سخنان این روشن دل و والدینم کور سوی امیدم را به شعله ای فروزان تبدیل کرد و مرا به فکر واداشت.

آری رأی می دهیم چون این خاک و مردمانش روزهای تلخ وشیرین بسیاری را پشت سر گذاشته اند و برای اینکه به دشمنان ثابت کنیم ملتی متحد هستیم و باور داریم انتخابات یعنی تعیین سرنوشت خودمان، یعنی سرسبزی و شکوفایی ایران عزیز ،یعنی لبیک به ندای رهبر عزیزمان ،یعنی ادامه راه شهیدان که عزیز ترین هستی خود را برای ایران مقتدر تقدیم محضر دوست کردند .

خبرنگار پانا: مهسا مجدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار