رونمایی از کتاب‌های تالیف شده توسط دانش‌آموزان شهرری

شهرری(پانا)- گرامیداشت هفته پژوهش به میزبانی مدرسه ۲۲ بهمن ناحیه یک ری، به صورت مجازی و با حضور معاون اداره آموزش نیروی انسانی اداره کل شهرستان‌های استان تهران، مدیر و معاونین ناحیه یک ری و تعدادی از دانش‌آموزان و فرهنگیان پژوهشگر منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب‌های تالیف شده توسط دانش‌آموزان شهرری

در این مراسم، محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش پژوهش‌محور ضرورت امروز آموزش نوین است، گفت: یکی از ارکان رشد و توسعه هر جامعه نگاه همه جانبه و کاربردی به مقوله پژوهش و تحقیقات است که می‌تواند زمینه‌ساز جهش علمی و کلید پیشرفت در آینده یک کشور باشد.

همچنین در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته پژوهش از کتاب‌های تالیف شده دانش‌آموزان نویسنده پژوهش‌سرای زکریای رازی شهرری رونمایی شد.
ولی شکری مدیر پژوهش‌سرای زکریای رازی در تشریح این اقدام فرهنگی اظهار کرد: دانش‌آموزان علی قانع صمدی از مدرسه شهید‌بهشتی ناحیه یک ری، کتاب "جناب" را با راهنمایی سید‌کیارش موسوی به رشته تحریر درآورده و دانش‌آموز محمد بایسته از مدرسه موفقیان خاورشهر کتاب "مبانی شبیه سازی‌های اتمی و مولکولی" را با راهنمایی محمد قاسم‌نژند نوشته است که این کتاب‌ها توسط مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری، معاون آموزش متوسطه، معاون پشتیبانی و دکتر ژما جواهری‌پور معاون اداره آموزش نیروی انسانی اداره کل شهرستان‌های استان تهران رونمایی شد.

در این برنامه ژما جواهری‌پور معاون آموزش نیروی انسانی اداره کل شهرستان‌های استان تهران از طریق ویدئو کنفرانس برای مدیران و رابطین مدارس سخنرانی کرد و همچنین دانش‌آموز محمد بایسته مقاله‌ای دانش‌آموزی در حوزه نانو فناوری برای مخاطبین ارائه کرد.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار