برگزیدگان بخش شهید آوینی روی آنتن شبکه افق

تهران (پانا) - شبکه افق نیز ویژه برنامه‌ای را برای چهاردهمین جشنواره «سینما حقیقت» در نظر گرفته که در روزهای برگزاری جشنواره هر روز ساعت 18:30 به پوشش برنامه‌های این رویداد سینمایی می‌پردازد. اجرای این برنامه که با عنوان «ره آوین» معرفی شده است، برعهده محمدرضا عباسیان و تهیه‌کننده آن روح‌الله رحیمی است

کد مطلب: ۱۱۴۷۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان بخش شهید آوینی روی آنتن شبکه افق

روح‌الله رحیمی درباره نحوه پوشش رسانه‌ای از جشنواره «سینما حقیقت» توسط این برنامه توضیح داد: این برنامه به کارهای برگزیده در بخش شهید آوینی جشنواره می‌پردازد. به صورتی که از 30 اثر پذیرفته شده در این بخش، 15کارگردان در شش قسمت و طی شش روز مهمان «ره آوین» هستند. در هر بخش جدا از گفت‌وگو با مهمان‌ها بخشی از مستند آن‌ها نیز پخش می‌شود. گفت‌وگو با کارگردان‌ها در مورد فیلم آن‌ها است.
وی افزود: البته در این برنامه نگاهی هم به مستند بحران داریم. زیرا آثاری که در بخش جایزه شهید آوینی جشنواره «سینما حقیقت» حضور دارند، بیشتر حول محور موضوع بحران ساخته شده‌اند. بخشی از بحران در حوزه جنگ و بخشی هم به بلایای طبیعی و اتفاقاتی که در منطقه رخ می‌دهد می‌پردازد.
چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم، از ۲۵ آذرماه آغاز شده و تا ۲ دی ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار