با محوریت بررسی نحوه برگزاری امتحانات در راستای شیوه نامه ارسالی از سوی وزارت؛

جلسه ستاد امتحانات آموزش و پرورش زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه ستاد امتحانات آموزش و پرورش زنجان با حضور معاون آموزش متوسطه، معاون آموزش ابتدایی و سایر اعضا ستاد در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد امتحانات آموزش و پرورش زنجان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان داود بهرامی معاون آموزش متوسطه استان در جلسه ستاد امتحانات اداره کل با اشاره به شرایط آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان در پی بیماری کرونا و تغییراتی که در نحوه فعالیت مدارس در فرآیند یاددهی یادگیری ایجاد شده، اظهار داشت: لحاظ نمودن همه مولفه ها اعم از شرایط آموزشی ،بهداشتی و صیانت از سلامت همکاران و دانش آموزان در فرآیند برگزاری امتحانات بسیار مهم و ضروری است.

بهرامی بر بکارگیری و بهره جستن از همه امکانات و ظرفیت‌ها در راستای برگزاری هرچه مطلوبتر و دقیق تر امتحانات بر اساس دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت متبوع تاکید نمود.

گفتنی است در این جلسه موارد ذیل بر اساس شیوه نامه ارسالی مطرح و مصوب شد:

1)تمامی امتحانات داخلی نوبت اول مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم (شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کار دانش) استان به صورت غیر حضوری و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام و شیوه برگزاری امتحانات مقطع ابتدایی نیز از سوی معاونت ابتدایی استان متعاقبا اعلام خواهد شد.

2)امتحانات داخلی و نهایی پایه دوازدهم مدارس بزرگسالان، راه دور، ایثارگران، جاماندگان پایه دوازدهم سال قبل(تجدیدی) و پیش دانشگاهی نظام قدیم بصورت حضوری خواهد بود.

3)ارزشیابی دروس شایستگی های فنی شاخه فنی و حرفه ای که به صورت پودمانی می باشد و استاندارد های مهارتی شاخه کاردانش بر اساس مصوبه ستاد کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

4)امتحانات نهایی از 15 دی‌ماه تا 8 بهمن‌ماه برگزار می‌شود و آزمون های داخلی با توجه به برنامه مدرسه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار