آیین نامه ارتقای رتبه اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بررسی شد

تهران (پانا) - معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در اولین روز کارگاه‌های هفته پژوهش دانشگاه ضمن تشریح موارد دهگانه کمیسیون ماده یک از ظرفیت این کمیسیون برای تحقق اسناد بالادستی دانشگاه یاد کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین نامه ارتقای رتبه اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بررسی شد

به گزارش دانشگاه فرهنگیان، محمدی گفت: تمام تلاش همکاران بنده در این معاونت طراحی و تدوین برنامه های فرهنگی با رویکرد مشارکت پذیری اساتید و دانشجو معلمان بوده است.

وی ادامه داد: طراحی دانشگاه مجازی اربعین، دوشنبه های قرآنی، برگزاری جشنواره قرآن و عترت در ۳۸ رشته در فضای مجازی با حضور بیش از ۳۵ هزار دانشجو معلم و گروه کثیری از اساتید محترم بخشی از برنامه‌های این معاونت برای مشارکت پذیری است.

عضو هیات رییسه دانشگاه با اشاره به رسالت تربیت محوری دانشگاه از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه درخواست کرد حضور فعال در برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با هدف ارتقاء و تحقق اهداف پیش‌رو داشته باشند.

در این کارگاه که به مرور بندهای ده گانه کمیسیون ماده یک بود شاخص های هر بند تشریح و به سوالات و ابهامات اساتید پاسخ داده شد.

بازنگری با هدف بومی سازی شاخص ها، ارزیابی فعالیت های فرهنگی، دینی و اجتماعی کمیسیون ماده یک، چگونگی تشکیل پرونده و مستند سازی بندهای ده گانه، چگونگی مشارکت اساتید در فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی و اردوهای جهادی از مهمترین مباحث مطرح شده در این کارگاه ۲ ساعته بود که مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار