محمدزاده خبر داد

تشکیل کارگروهی برای راه‌اندازی مدارس آموزش از راه دور

تهران (پانا) - بیست و پنجمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان نهضت سوادآموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروهی برای راه‌اندازی مدارس آموزش از راه دور

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان با سلام و صلوات به روح طیبه شهدا و امام شهدا و آروزی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هفته پژوهش را تبریک گفت و افزود: همه ما تلاش کنیم تصمیمات و برنامه یمان براساس یافته ها پژوهش باشد و پژوهش محوری را در سوادآموزی توسعه دهیم.

وی همچنین با اشاره به برتری کمیته پژوهش سازمان در بین کمیته های پژوهش وزارت آموزش و پرورش از تلاش دبیر و اعضا کمیته پژوهش و کارشناسی پژوهش تشکر کرد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی به دستور وزیر درباره درخواست دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص مجوز راه اندازی مدارس آموزش از راه دور اشاره کرد و گفت: این دستور فرصت خوب و راهبردی برای سوادآموزی است و ما باید از این فرصت به صورت بهنیه استفاده کنیم لذا لازم است با محوریت معاون امور آموزشی سازمان کار گروهی تشکیل و نسبت به عملیاتی کردن دستور وزیر اقدام بایسته انجام دهند.

معاون وزیر در پایان از گزارش خوب واحد های تخصصی در زمینه دستور جلسه تشکر کرد و افزود: از همه استان هایی که تلاش شبانه روزی می کنند و رشد خوبی در طول یک هفته گذشته در زمینه جذب و ثبت نام سوادآموزان صورت گرفته است تشکر می کنم و لازم است استان ها و شهرستان ها از مهلت باقیمانده کلاس گذاری حداکثر استفاده را کنند و بتوانند حجم ابلاغی را به طور کامل تحت پوشش ببرند.

وی همچنین گفت: داریم تلاش می کنیم اعتبارات سوادآموزی را برای سال بعد ترمیم کنیم و امیدواریم سرانه آموزش واقعی تر شود و آنچه که در برنامه ها لحاظ می شود به دست آموزش دهنده برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار