معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

سازمان دانش‌آموزی یک جریان‌سازی تربیت اجتماعی و فرهنگی را در دانش‌آموز دنبال می‌کند

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در مراسم اختتامیه جشنواره تابستان شاد عنوان کرد سازمان دانش‌آموزی یک جریان‌سازی تربیت اجتماعی و فرهنگی را در دانش‌آموز دنبال می‌کند، که دانش‌آموز در آن نقش اول را دارد و هدف خود را برنامه‌ریزی و اجرا می‌ کند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی یک جریان‌سازی تربیت اجتماعی و فرهنگی را در دانش‌آموز دنبال می‌کند

رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در مراسم اختتامیه جشنواره مهارت‌های تشکیلاتی، معرفتی و اجتماعی تابستان شاد که با حضور جمعی از مسئولین و دست‌اندرکاران برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات مدیریت اداره کل شهرستان‌های استان تهران، مسئولین سازمان دانش‌آموزی و اسماعیل بحری‌زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی، اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی یک جریان‌سازی تربیت اجتماعی و فرهنگی را در دانش‌آموزان دنبال می‌کند و در برنامه‌هایی چون: جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها، مانور زلزله، جشن تولد زمین، اعتکاف دانش‌آموزی، جشنواره بازی‌های گروهی، مجری‌گری و خبرگزاری پانا همواره خوش درخشیده و در همه آنها دانش‌آموز نقش اول را دارد و هدف خود را برنامه‌ریزی و اجرا می‌ کند.

قاسمی‌پور افزود: جشنواره تابستان شاد که اولین تجربه ما به صورت مجازی در زمان شیوع بیماری کرونا بود و استقبال دانش‌آموزان و مربیان در آن بی‌نظیر بود که به لطف خدا هم از نظر کیفی و هم کمی قابل تامل بود و تلاش‌های این عزیزان قابل قدردانی است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در تشریح مسائل قابل پیگیری و مورد درخواست گفت: در مناطق با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم. همچنین او درخواست کرد که تدبیری اندیشه شود تا تولید محتواهای تشکیلاتی، فرهنگی و اجتماعی که توسط دانش‌آموز و مربیان پیشتاز در مناطق و مدارس به صورت مجازی انجام شده، در سطح استان‌ها بیشتر دیده شده و باعث دلگرمی همکاران شود.

این مراسم به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور پیشتازان و مربیان برپا شد و به صورت زنده از کانال «پیشتازان خلاق» در سامانه شاد پخش شد.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار