آموزش درحاشیه نزدیک‌شدن به فصل امتحانات

رباط‌کریم(پانا)- با نزدیک شدن به فصل امتحانات و خبر برگزاری امتحانات، دبیری از رباط‌کریم در این ایام برای شاگردانش کلاس‌های تقویتی در پارک برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش درحاشیه نزدیک‌شدن به فصل امتحانات

مهراب کمالی، دکترای ادبیات فارسی و دبیر مدارس رباط‌کریم و پرند، شاعر، دبیر انجمن ادبی فردوسی از گذشته تا به حال، دبیر سابق انجمن شعر شهرستان رباط‌کریم و مشاور سابق معاونت فرهنگی شهرداری این روزها با بساط کتاب و دفتر به پارکی در پرند می‌آید و برای شاگردانش کلاس تقویتی برای دروس ادبیات فارسی، نگارش و علوم و فنون ادبی برگزار می‌کند.
مهراب کمالی در گفت و گو با پانا گفت: من معلم موظف دبستان هستم و به‌طور غیرموظف در مقطع متوسطه دوم نیز تدریس می‌کنم.
کمالی ادامه داد: در ایام کرونا که آموزش‌ها به صورت غیرحضوری و مجازی هستند، من به صورت اختیاری جلسات حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پارک برگزار می‌کنم تا دانش‌آموزانی که در این دروس اشکال دارند برای رفع اشکال حضور یابند و حتی پیش آمده دوستانی که از شاگردان من نیستند هم برای رفع اشکال دراین جلسات شرکت کرده‌اند.
او افزود: جریان برگزاری امتحانات به صورت حضوری موافق و مخالفان زیادی دارد اما در درجه اول سلامت دانش‌آموزان مهم است.
مهراب کمالی خاطرنشان کرد: طرح سوالات یک سری ضرایب دارد و واقعا مشکل است اما باتوجه به شرایط کنونی و آموزش‌های مجازی، بنده و همکارانم سعی داریم یک سری از این ضرایب را لحاظ کرده و کمی در طرح سوالات دانش‌آموزان را درک کنیم.

خبرنگار: کوثر ذاکر مقدس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار