اولین وبینار مراقبین و رابطین سلامت در شهرقدس برگزارشد

شهرقدس (پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرقدس بر تداوم اجرای طرح‌های حوزه سلامت در مدارس و در دوران همه‌گیری کرونا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین وبینار مراقبین و رابطین سلامت در شهرقدس برگزارشد

جلسه وبینار مراقبین و رابطین سلامت با حضور صادق محمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرقدس و سمیه حاجی‌پور کارشناس سلامت و تندرستی در محل اتاق کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرقدس برگزار شد.

محمدی ضمن تشکر از معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی سلامت و تندرستی، از زحمات مراقبین و رابطین سلامت در ارتقاء سطح بهداشت تشکر کرد و گفت: اهمیت مسائل بهداشتی را نه تنها در سطح مدرسه بلکه در سطح کل جامعه دانست و بر لزوم آموزش و رعایت آن از سنین مدرسه، جهت ارتقاء سطح سلامت تاکید کرد.

محمدی عنوان کرد: برنامه‌ریزی و طراحی نرم‌افزار منحصر به فرد شاد، یکی از اقدامات ارزنده و قابل تقدیر از وزارت متبوع و وزیر آموزش و پرورش است، که در بحث تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در شرایط کرونایی به کمک معلمان و مربیان آمده است و مربیان بهداشت نیز می‌توانند جهت آموزش و افزایش سطح بهداشت عمومی از این بستر نهایت استفاده را ببرند.

همچنین محمدی به اجرای مطلوب طرح کوچ در مدارس اشاره کرده و از زحمات مدیران، مراقبین و رابطین سلامت، دبیران تربیت بدنی، معاونین اجرایی و سایر دست‌‌اندرکاران، که با وجود تمام مشکلات این طرح و عدم دسترسی مستقیم به دانش‌آموزان در مدارس به خوبی اجرا کردند تشکر کرده و بر اهمیت تداوم اجرای آن با توجه به شیوع اضافه وزن و چاقی در بین دانش‌آموزان تاکید داشت.
در ادامه جلسه حاجی‌پور ضمن قدردانی از مراقبین و رابطین سلامت در اجرای فعالیت‌های این حوزه، به نقش برجسته مراقبین و رابطین سلامت در شرایط پاندمی بیماری کرونا اشاره کرده و به توضیح نحوه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه سلامت در چارچوب دستورالعمل‌های ارسالی در شرایط کرونا تشویق کرد.

حاجی‌پور گفت: با توجه به پتانسیل شبکه شاد به تولید محتوای آموزشی مرتبط با برنامه‌های حوزه سلامت تاکید کرد و شبکه شاد را بستری مناسب جهت افزایش آگاهی برای دانش‌آموزان، والدین و فرهنگیان به مسائل بهداشتی معرفی کرد.

خبرنگار: زیبا کوکلانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار