برگزاری مسابقه مجازی ثقلین به مناسبت هفته قرآن و عترت در شیروان

شیروان(پانا)- دارالقرآن امام علی(ع) اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان به مناسبت هفته قرآن و عترت ، مسابقه تئوری ثقلین را به صورت مجازی برگزار می نماید.

کد مطلب: ۱۱۴۵۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه مجازی ثقلین به مناسبت هفته قرآن و عترت در شیروان

به گزارش پانا ،مدیر دارالقرآن امام علی(ع) اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد موج قرآنی در بین خانواده ها و دانش آموزان در هفته قرآن و عترت اعلام نمود و گفت: هفته قرآن کریم 24 تا 30 آذرماه می باشد لذا همه شرکت کنندگان می توانند تا تاریخ 26 آذرماه سال جاری با پاسخ به سوال های چهار گزینه ای در این مسابقه شرکت نمایند.

حمید رحمتی افزود: دانش آموزان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه به کانال تلگرامی دارالقرآن امام علی (ع) به آدرس @quranshirvan مراجعه یا به آی دی @hamid_rahmati70 در تلگرام یا شاد پیام ارسال و یا با شماره 09155861121 تماس حاصل نمایند.

وی گفت: به دانش آموزانی که به سوال های این مسابقه پاسخ صحیح بدهند به قید قرعه لوح تقدیر و هدایایی تقدیم خواهد شد.

لازم به یادآوری می باشد که دارالقرآن امام علی(ع) شهرستان شیروان واقع در خیابان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی- نبش سلمان فارسی 10 می باشد و علاقمندان به فراگیری علوم قرآن و عترت می توانند همه روزه به غیر از روزهای پنجشنبه از ساعت 15 تا 18 به این مرکز مراجعه نمایند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار