معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

برنامه‌های هفته پژوهش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تبیین شد

تهران(پانا)- معاون پژوهش برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از تبیین برنامه‌های هفته پژوهش در شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های هفته پژوهش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تبیین شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، یوسف بهارلو با تاکید بر ضرورت مباحث پژوهشی در حوزه تعلیم و تربیت گفت: در دنیای پیشرفته امروز، کار بدون تحقیق و پژوهش علمی دیگر معنایی ندارد و بر اساس یافته‌های پژوهشی است که می‌توان در رسیدن به اهداف مورد نظر موفق عمل نمود.

او با اشاره به اینکه باید فرهنگ پرسشگری و پژوهش را در جامعه و به ویژه در مدارس نهادینه کرد، اظهار کرد: در جهت تشویق و ترغیب دانش‌آموزان و همکاران عزیز فرهنگی در حوزه‌های پژوهشی اقدامات خوبی در هفته پژوهش در سطح استان صورت خواهد گرفت.

بهارلو تقدیر از پژوهشگران برتر مناطق 21گانه شهرستان‌های استان تهران را از جمله برنامه‌های هفته پژوهش دانست و افزود: دانش‌آموزان نخبه و رتبه‌های برگزیده مناطق نیز در این هفته تقدیر خواهند شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برنامه متمرکز استانی هفته پژوهش در 25 آذرماه به شکل ویدئوکنفرانس و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تقدیر از معلمین پژوهنده و برگزیده مناطق نیز در این هفته صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار