نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

معلمان در تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان همواره نقشی تعیین کننده داشته اند

کرمان(پانا) - نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: معلمان در تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان همواره نقشی تعیین کننده داشته اند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان در تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان همواره نقشی تعیین کننده داشته اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حسین جلالی با اشاره به نقش موثر فرهنگیان در فرهنگ سازی و تعالی جامعه گفت: معلمان در شکل گیری انقلاب و جهت دهی به افکار و پرورش ذهنی دانش آموزان بسیار موثر بوده اند و ما هم شکل گیری باورهای مذهبی و انقلابی خودمان را تا هیشه مدیون معلمان هستیم.

وی گفت: کشور ما کشور ارزش هاست هر چند متاسفانه به علت مشکلات اقتصادی و معیشتی بعضی از نقش ها و جایگاه ها تحت تاثیر قرار گرفته است، اما همه باید بکوشیم معلمان به جایگاه واقعی خود دست یابند.

نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان مشکلات تعدادی از مدرسه ها، افزود: بخش عظیمی از جمعیت کشور ما به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباطند که بیانگر تاثیرگذاری دستگاه تعلیم و تربیت در جامعه است.

جلالی گفت: تاسیس دانشگاه فرهنگیان و استخدام نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش از این مسیر یکی از اتفاق های موثر به منظور رشد نظام تعلیم و ترتیب در سال های اخیر بوده است، ما هم در مجلس تلاش می کنیم در حمایت از فرهنگیان و دانش آموزان هر جا نیاز به قانون گذاری خاصی یا اصلاح قانون باشد در خدمت باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد همه اقشار بتوانند در کنار معلمان باشند و نقش خود را در راستای تکریم آن ها به درستی ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار