در گفت‌وگو با پانا

محمد پنجعلی: من به پرسپولیس و بازیکنانش ایمان دارم؛ این تیم قهرمان آسیا می‌شود اگر ...

چینی‌ها حریف آسان‌تری برای فینال هستند/بازیکنان در فینال از دل و جان مایه می‌گذارند

تهران (پانا) - مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس و کاپیتان سابق این تیم معتقد است تیم یحیی گل محمدی پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد و می‌تواند جام را از دوحه به تهران بیاورد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
محمد پنجعلی: من به پرسپولیس و بازیکنانش ایمان دارم؛ این تیم قهرمان آسیا می‌شود اگر ...

محمد پنجعلی در گفتگو با پانا درباره شرایط پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر پرسپولیس شرایط خوبی دارد و مقابل تیم شهرخودرو عملکرد قابل قبولی داشت، البته شنیدم بازی با ذوب‌آهن هم مثل بازی مقابل نساجی شاید لغو شود، اما به نظرم اگر بازی‌ها برگزار شوند، به نفع پرسپولیس است. تیم ما در آستانه یک بازی حساس است و باید همه ایران این تیم را حمایت کنند و اگر این اتفاق بیافتد و تیم مورد حمایت قرار بگیرد با وجود همه کمبودها پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی در آسیا امیدوار باشد.

وی با اشاره به غیبت وحید امیری، عیسی آل کثیر و احسان پهلوان در بازی فینال اظهار کرد: قطعا نبود این بازیکنان خیلی سخت است چرا که آنها بازیکنان محوری پرسپولیس هستند و نبودشان در تیم کاملا احساس می‌شود. بازیکنانی مثل آل ‌کثیر و پهلوان در بازی‌های لیگ قهرمانان حضور داشتند و الان نیستند، چند بازیکن هم از تیم جدا شده‌اند. با این حال من به این تیم پرسپولیس و بازیکنانش ایمان دارم و اگر بتوانند خودشان را آماده نگه دارند و به توانایی خود باور داشته باشند پتانسیل قهرمانی در آسیا را خواهند داشت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس در لیگ برتر و انتقادهای که به تیم می‌شود، عنوان کرد: من فکر می‌کنم برای انتقاد کردن خیلی زود است چرا که تازه اول بازی‌ها هستیم و معمولا در هفته‌های اول بدن‌ها هنوز جا نیفتاده است. یک مهاجم که نباید حتماً گل بزند، باید سازندگی و برای بازیکنان دیگر فضاسازی کند چرا که تیم پرسپولیس قرار است در فینال قهرمانان آسیا به میدان برود و همه چشم‌ها منتظر عملکرد بازیکنان هستند و اگر نقطه ضعفی قبل از فینال نشان بدهند همه حساس می‌شوند، اما من اعتقاد دارم بازیکنان پرسپولیس از دل و جان مایه می‌گذارند و بحث فینال با تمام بازی‌ها فرق دارد‌. من فکر می‌کنم اگر نماینده چین از سمت شرق آسیا بالا بیاید بهتر است و حریف آسان‌تری برای ما خواهد بود.

وی که رئیس آکادمی باشگاه و مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس است درباره حضور نوه علی پروین در تمرینات تیم‌های پایه پرسپولیس و انتقادات مطرح شده، گفت: تکنیک نوه پروین واقعا خیلی خوب است اما او با بچه‌ها تمرین می‌کند و هنوز اسامی تیم‌های پایه را رد نکرده‌ایم. ضمن اینکه خیلی‌ها بر سر تمرین می‌آیند و از آن‌ها تست گرفته می‌شود و موضوع فقط نوه آقای پروین نیست اما نمی‌دانم چرا به این مسئله همه حساس شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار