پس از فوتِ مرحوم پور حسینی، خیلی از کرونا می‌ترسم

تهران (پانا) - اصغر همت، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نسبت به درگذشت چند هنرمند به دلیل ابتلا به کرونا واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پس از فوتِ مرحوم پور حسینی، خیلی از کرونا می‌ترسم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر همت، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در خصوص پخش مجدد تله تئاتر‌های قدیمی از تلویزیون گفت: در دورانی که هیچ نمایشی به روی صحنه نمی‌رود، پخش مجدد تله تئاتر‌ها اقدام مثبتی است؛ هر چند که این تله تئاتر‌ها قدیمی باشد. پخش مجدد نمایش‌های قدیمی از تلویزیون باعث می‌شود، تماشاچی به تئاتر عادت کند.

این بازیگر و کارگردان تئاتر ادامه داد: بعد از فوتِ مرحوم پرویز پور حسینی، خیلی از کرونا می‌ترسم. این روزها کار کردن خطر بالایی دارد و شرط فعالیت‌های اجتماعی، رعایتِ تمامی دستورالعمل‌ هاست.

همت درباره بودجه تله تئاتر گفت: امیدوارم تله تئاتر‌های جدید ساخته شود، به شرطی که بودجه کمی برای آن در نظر نگیرند. نمایش‌های جدید باعث افزایش انگیزه اهالی تئاتر به خصوص جوان‌تر‌ها می‌شود.

وی در پاسخ به کسانی که می‌گویند تئاتر آنلاین به دلیل عدم حضور فیزیکی مخاطب در سالن‌ها نباید برگزار شود، گفت: به دلیل شیوع کرونا، مسابقات فوتبال هم بدون تماشاگر برگزار می‌شود. طبیعی است که فوتبال به دلیل هیجانی بودن به تماشاچی نیاز دارد، اما می‌بینیم که با شرایطِ امروز دنیا، این موضوع ممکن نیست. به هر حال بودن تئاتر آنلاین، فیلم تئاتر و تله تئاتر بهتر از نبودنشان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار