نمایشگاه مجازی "شهر هوشمند" ؛دستاوردی نو در بستر فناوری روز برای رویدادهای تجاری

تهران (پانا) - در نخستین گام برگزاری نمایشگاه های مجازی، نمایشگاه "شهر هوشمند" از تاریخ 17 الی 20 آذر ماه سال جاری به صورت آنلاین برگزارخواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه مجازی "شهر هوشمند" ؛دستاوردی نو در بستر فناوری روز برای رویدادهای تجاری

نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری به عنوان هاب توسعه اقتصادی در دنیا شناخته می شود و یکی ابزارهای توسعه بازار و تکمیل زنجیره سرمایه گذاری ، فناوری است.

بیم و هراس از آینده شغلی در سایه بیماری Covid-19 بر زندگی مردم خصوصا تولیدکنندگان و ارایه دهندگان خدمات بعنوان طلایه داران و پرچمداران توسعه صنعتی و اقتصادی در سراسر دنیا سایه افکنده است؛ اما زمان آن فرا رسیده است که آینده خود را از نو بنویسید.

وقت دیجیتالی شدن است روند تجارت همیشه در حال تغییر است و مهم است که از منحنی رشد جلوتر باشید حالا هم یکی از مهمترین و قدرتمندترین ابزارهای رسیدن به این هدف، برگزاری نمایشگاه های مجازی است.

غلامرضا رضائیان؛ مدیر "مرکز توانمندسازی مرکز شتابدهی و نوآوری رویداد و تجارت" در همین زمینه معتقد است: در حقیقت نمایشگاه مجازی و نمایشگاه حقیقی دو روی سکه هستند، در شرایط فعلی و با وجود زیر ساختهای فناوری پیشرفته و در دسترس ، باید به این باور رسید که حضور فیزیکی در یک رویداد، تنها راه تعامل و همکاری با شرکت کنندگان و خریداران در زمان بحران ها نیست.

صد البته باید اطمینان حاصل کنید که تجربه مجازی شما چیزی از تجربه واقعی کم نمی کند و این که بخش بزرگی از شرکت کنندگان در رویداد زنده شما می توانند تجربه مجازی از همان رویداد را داشته باشند و شکی نیست که این اعتماد به رویکرد جدید و عادت به حضور در رویدادهای مجازی "زمان بر" بوده و شکیبایی بازارها، برندها و صاحبان صنایع را طلب خواهد کرد.

وی تصریح کرد: درشرایط اقتصادی امروز ، بسیاری از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان ممکن است به دلیل ویروس کرونا و هزینه نمایشگاه نتوانند در رویداد فیزیکی شما شرکت کنندبه همین دلیل نمایشگاه مجازی یک جایگزین امن و مقرون به صرفه و و نه تنها دارای مزایایی همچون حفظ سلامت، کاهش شدید هزینه ها و فراگیری مخاطبان در مکان و زمان است سهولت در بازدید و حمایت از محیط زیست را نیز فراهم می کند. بر این اساس ، به احتمال زیاد شرکت کنندگان بین المللی بیشتری به رویدادهای مجازی جذب خواهند شد.

کرونا امتیاز خاص برای شرکت های نوپا و استارت آپ ها

نامشخص بودن وضعیت شیوع کرونا، ارزش و مدیریت زمان، تولیدکننده را به سوی راهکارهای دیگر سوق میدهد از همین رو تولیدکنندگان خصوصاً شرکت های نوپا و استارت آپ ها که به دلیل بودجه محدود ، توانایی شرکت در نمایشگاه های فیزیکی را ندارند با حضور در نمایشگاه های آنلاین می توانند فرصتی مناسب برای بازاریابی ، تبلیغات و معرفی محصولات و برندهای خود داشته باشند و بازارهای محلی و بین المللی را برای خود تعریف کنند.

نمایشگاه شهر هوشمند؛پیوند به تحول جهانی نمایشگاه های مجازی

در همین راستا شرکت همایشگران سام بعنوان مرکز شتابدهی و نوآوری رویداد و تجارت با ارائه پلتفرمی نوین، فعال و پیشرو در صنعت نمایشگاه و رویداد ها در اقدامی خلاقانه اقدام به طراحی، ساخت و اجرای پلتفرم نمایشگاه جهانی مجازی با نام VR Expo به آدرس www.onlineproexpo.com نموده است. این پلتفرم با هدف هم افزایی فناوری و تجارت ، توسعه اقتصاد دانش محور ، تحقق اهداف علمی و اقتصادی ، تشویق بنگاه های اقتصادی و سازمان های دولتی و اجرایی به بهره گیری از صنایع فناورانه و ارائه دستاوردها و توانمندی های تولیدکنندگان و صادرکنندگان در بستر شبکه هوشمنداجرا شده است.

از ویژگی های برتر این پلتفرم برای غرفه داران می توان امکان ارائه خدمات و امکانات ویژه، آشنایی با برندهای داخلی و بین المللی ، دسترسی مستقیم به بازار ها و کسب و کارهای بین المللی، حضور بیشمار بازدیدکنندگان خارجی، گسترش بازارهای صادراتی و درآمدهای ارزی و رشد اقتصادی و برای بازدیدکنندگان، دسترسی آسان بدون محدودیت در مکان و زمان و کاهش هزینه ها را بر شمرد.

در نخستین گام نمایشگاه مجازی شهر هوشمند از تاریخ 17 الی 20 آذر ماه سال جاری برگزارخواهد شد.

رضائیان اظهاردر پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم شرکت های تولیدکننده و صادر کننده در حوزه صنعت و خدمات را در شبکه هوشمند گرد هم آوریم تا با یک بستر با کارایی بالا نسبت به توسعه کسب و کارهای خود در زمان فعلی اقدام نمایند.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.onlineproexpo.com مراجعه و یا با شماره 09916364416 تماس حاصل نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار