وضعیت ادامه فعالیت مدارس از 15 آذر

شهرکرد(پانا) - اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری وضعیت فعالیت مدارس از 15 آذر تا اطلاع ثانوی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت ادامه فعالیت مدارس از 15 آذر

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع کلیه هم استانی های عزیز، فرهنگیان گرانقدر و دانش آموزان گرامی می رساند؛ بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان، فعالیت آموزشی مدارس استان از روز شنبه ۱۵ آذر تا اطلاع ثانوی، به شرح ذیل انجام می پذیرد:

️در شهرستان های کیار و سامان که در وضعیت قرمز قرار دارند مدارس تعطیل و آموزش به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

️در سایر شهرستان که در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند فعالیت آموزشی به صورت "غیرحضوری" خواهد بود اما مدارس باحضور مدیر و حداقل کادر اجرایی، فعال و بر فرآیند آموزش های غیرحضوری نظارت خواهند کرد.

️️لازم به ذکر است، فعالیت آموزشی در مناطقی که زیرساخت های لازم برای آموزش غیرحضوری را ندارند با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

تاکید می شود در کلیه مدارس خاصه مناطق و شهرستانهای با وضعیت قرمز با توجه به عدم حضور دانش آموزان و عوامل اجرایی در مدارس، مسئولیت آموزش محتوای آموزشی به دانش آموزان بر عهده معلم محترم مربوطه بوده و مسئولیت پیگیری و نظارت دقیق بر حسن اجرای فرآیند آموزشی و تربیتی دانش آموزان و همچنین حفاظت و حراست فیزیکی مدارس، بر عهده مدیران محترم مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار