موسسه خیریه حضرت خاتم الانبیاء(ص) زنجان از 110فرزند یتیم حمایت می‌کند

زنجان (پانا) - موسسه خیریه حضرت خاتم الانبیاء(ص) زنجان ضمن حمایت از 110 فرزند یتیم و پرداخت ماهانه 33میلیون ریال، مبلغ 250 میلیون ریال نیز برای کمک به مسکن مددجویان هدیه کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
موسسه خیریه حضرت خاتم الانبیاء(ص) زنجان از 110فرزند یتیم حمایت می‌کند

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با حضور در موسسه حضرت خاتم الانبیاء(ص) زنجان ضمن دیدار با مدیرعامل این موسسه خیریه به پاس همکاری در برنامه های اجرایی و ارائه خدمات حمایتی به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان قدردانی کرد.
مدیر کل کمیته امداد استان گفت: خوشبختانه در استان زنجان مردم همیشه پای کار بوده‌اند و رسالت اجتماعی خود را می‌شناسند و در بحث مشارکت اجتماعی دارای سرانه بالایی هستند و خیرین زنجانی نیز سرآمد هستند و همیشه با حمایت هایشان همت خود را در حوزه خیر و احسان نشان داده‌اند.
صفری گفت: هم اکنون نیز با توجه به راه اندازی پویش مرحله سوم ایران همدل که به صورت کشوری از اول آذر ماه در حال اجرا است نیازمند دستان پرمهر خیرین و نیکوکاران عزیز هستیم و امیدواریم در این طرح نیز همچون گذشته حمایتگر محرومین و آسیب دیدگان اجتماعی باشند.
مدیر کل کمیته امداد استان افزود: با توجه به اینکه این پویش در خصوص تامین وسایل بهداشتی مقابله با کرونا ویروس، تامین بسته‌های معیشتی و تهیه تبلت و نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند و همچنین کمک به کسب وکارهای آسیب دیده از این ویروس منحوس کرونا است، حضور مومنانه خیرین عزیز در این پویش می تواند باعث خدمت‌رسانی بیشتر و شایسته‌تری به افراد نیازمند شود.
در این دیدار فروزنده مدیر عامل موسسه خاتم الانبیاء(ص) زنجان ضمن قدردانی از خدمات کمیته امداد استان زنجان اعتماد مردم به این نهاد مقدس را سرمایه اجتماعی امداد عنوان کرد و افزود: این موسسه آمادگی کامل دارد در تمامی برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان به ویژه حمایت از فرزندان ایتام و کمک به تامین مسکن مددجویان تحت حمایت همکاری کند.
در پایان این دیدار مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اهداء لوح سپاس به مدیر عامل این موسسه از خدمات ارزشمند آنان تجلیل به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار