قدردانی و تشکر از پرسنل مرکز بانوان بهشتیان ورامین

ورامین(پانا)- رئیس اداره بهزیستی از تلاش همدلانه و خرد جمعی کلیه کارکنان و خیرین و افرادی که با هر وسیله‌ای بهزیستی را در راستای خدمتگزاری به محرومین و ‌نیازمندان جامعه یاری می‌رسانندخبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی و تشکر از پرسنل مرکز بانوان بهشتیان ورامین

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی ورامین به مناسبت روز معلولین اعظم هراتی همراه معاون توانبخشی، بازرسی و روابط عمومی از مراکز نگهداری شبانه روزی روانی مزمن ویژه بانوان بهشتیان و خانه کوچک ویژه کودکان کم توان ذهنی بی سرپرست برای عرض تبریک و خداقوت حضور به‌هم رساندند.

اعظم هراتی گفت: پیشرفت ‌دستاوردهای سازمان بهزیستی مرهون تلاش همدلانه و خرد جمعی کلیه کارکنان و خیرین و افرادی است که با هر وسیله‌ای بهزیستی را در راستای خدمتگزاری به محرومین ‌نیازمندان جامعه یاری می‌کنند.
لازم به ذکر است، این بازدید که با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت پذیرفت و بصورت دوربین های مداربسته از بخش ها دیدن کردند.
اعظم هراتی در پایان ضمن تشکر از مجموعه پرتلاش و کار آمد که در دوران شیوع بیماری کرونا با تمامی توان و امکانات خود برای حفظ سلامتی معلولین بستری در مرکز با تقدیم لوح سپاس از موسس و مسئول فنی مراکز تقدیر و تشکر به‌عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار