به‌مناسبت ولادت حضرت صدیقه کبری(س) صورت گرفت؛

قدردانی فرمانده بسیج شهید‌رجایی از بانوان فعال و شاغل در شهر زیارت

شیروان (پانا) - به‌مناسبت میلاد صدیقه کبری حضرت زهرا سلام الله علیها برنامه تقدیر از بانوان شاغل در ادارات و مدارس شهر زیارت توسط حوزه مقاومت بسیج شهید‌رجایی اجرا شد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی فرمانده بسیج شهید‌رجایی از بانوان فعال و شاغل در شهر زیارت

سرگرد حجت جاهید فرمانده بسیج شهید رجایی گفت: در این برنامه که رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید رجایی حاج آقا معصوم‌زاده و بسیجیان خواهر حوزه ام‌الائمه نیز حضور داشتند از بانوان شاغل در شهرداری، کتابخانه، دفتر پیشخوان، مرکز بهداشت و مدارس و خبرنگار شهر زیارت تقدیر و تشکر ‌و لوح سپاس و هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیم ایشان شد.

وی افزود: تجلیل از مقام زن کاری بس دشوار و ناشدنی است با این وجود به پاس زحمات کارکنان و خانم‌های تاثیرگذار که در شهر زیارت فعالیت دارند به بهانه روز ولادت حضرت فاطمه(س) تقدیر و تشکر انجام شد. به فرموده حضرت آقا زن مسلمان الگویی بهتر از حضرت فاطمه(س) نمی‌تواند پیدا کند. بانوان نام‌شان معادل معجزه بوده و نشان داده‌اند وجودشان از معجزه بالاتر و حضورشان آرامش بخش محیط خانواده بوده و مظهر لطافت، جوشش، ایستادگی و مهربانی هستند. بانوان مروارید‌های غلطان عشق در صدف عالم خلقت هستند که از سرچشمه پر عشق الهی نشات گرفته‌اند.

گفتنی است این قدردانی همراه با لوح تقدیر و هدیه از طرف فرمانده بسیج شهید‌رجایی به معلمان و کارمندان و فعالان بوده است.

خبرنگار: نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار