رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه شورای هماهنگی و پشتیبانی دانش‌آموزی:

نیازمند حرکت نهضتی هستیم

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نوجوانان و جوانان باید در حل مسائل مشارکت کنند، گفت که این ظرفیت در بسیج وجود دارد که کارهای نهضتی بزرگ انجام دهد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نیازمند حرکت نهضتی هستیم

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: حضرت آقا می فرمایند امام راحل با تشکیل بسیج سرنوشت انقلاب را به جوانان سپرد. الگوی به میدان آورد در بیانیه گام دوم حضرت آقا وجود دارد و ایشان ۴۰بار جوانان را مخاطب قرار دادند و دو بار نوجوانان را و ما و آموزش و پرورش می توانیم در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم.

وی افزود: بسیج را یک سازمان تلقی نمی کنیم، یک تشکیلات مردمی است که زیر نظر امام امت قرار دارد و با همکاری وزارت آموزش و پرورش باید رویکردهای تحولی را در پیش بگیریم و شرایطی ایجاد کنیم که جوانان به صحنه بیایند و ایران اسلامی در جهت پیشرفت باشد.

وی افزود: باید حرکت نهضتی انجام دهیم. الگو ها ساخته شده اند و بسیج یک تشکیلات مردمی است و این ظرفیت وجود دارد که کارهای نهضتی بزرگ انجام دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: باید نوجوانان و جوانان ما در حل مسائل مشارکت کنند. با بررسی های عالمانه و هوشمندانه باید جوانان را مشارکت دهیم.

سردار سلیمانی گفت: از فضای مجازی باید استفاده حداکثری ببریم. طرح تکمیلی حاج قاسم سلیمانی هم برای دانش آموزان یک میدان نقش آفرینی است و با ارتباط با وزارت آموزش و پرورش این مسیر را به جلو خواهیم برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار