معاون پروشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

3 طرح مشاوره‌ای در مدارس استان بوشهر اجرا می شود

بوشهر(پانا)_ معاون پروشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت 3 طرح ارتقا خدمات مشاوره ای و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی در شرایط کرونا با عناوین پیام مشاور، طرح همدل و صدای مشاور همزمان با شروع سال تحصیلی در مدارس استان بوشهر در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۱۴۳۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
3 طرح مشاوره‌ای در مدارس استان بوشهر اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، علی موحدی گفت : در این دوره شاهد به وجود آمدن آسیب های نوپدید و تشدید آسیب های پیشاکرونا هستیم که باید برای کاهش آثار این آسیب های برنامه ریزی لازم انجام شود.

وی افزود: در این راستا، 3 طرح ارتقا خدمات مشاوره ای و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی در شرایط کرونا با عناوین پیام مشاور، طرح همدل و صدای مشاور تدوین و از شروع سال تحصیلی در مدارس استان بوشهر در حال اجرا است.

موحدی در تشریح طرح های بسته ارتقا خدمات مشاوره ای افزود: اولین در طرح پیام مشاور، یکهزار و 390 کانال مشاوره‌ای توسط 210 نفر از مشاوران استان بوشهر جهت تبادل اطلاعات و ارسال پیام‌های مشاوره‌ای، تربیتی و تحصیلی به دانش‌آموزان و خانواده‌ها ایجاد شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: در طرح همدل، مشاوران مدارس در تماس با دانش آموزان و خانواده‌ها، پیگیر مسائل و موضوعات تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان می شوند که از زمان شروع طرح تا پایان آبان بیش از هشت هزار و 141 تماس تلفنی توسط مشاوران مدارس با دانش آموزان و خانواده انجام است .

وی در خصوص سومین طرح بسته خدمات مشاوره ای اظهار کرد: در طرح صدای مشاور، مشاوران هسته ها و مراکز مشاوره، دانش آموزان مدارس فاقد مشاور را به صورت تلفنی تحت پوشش خدمات مشاوره تحصیلی و تربیتی قرار می‌دهند.

موحدی در پایان گفت: امیدواریم اجرای بسته ویژه ارتقا خدمات مشاوره ای و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی در شرایط کرونا در کاهش فشار و استرس دانش آموزان و خانواده ها موثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار