سمیعی: واگذاری پرسپولیس و استقلال احترام به خواست مردم و آینده‌دار کردن آن‌هاست

تهران (پانا) - مدیرعامل پرسپولیس از به مرحله اجرا رسیدن روند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سمیعی: واگذاری پرسپولیس و استقلال احترام به خواست مردم و آینده‌دار کردن آن‌هاست

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس و آثار ناشی از آن در فوتبال و ورزش کشور گفت : تلاش‌های سه‌ساله و در واقع شهامت و درایت وزیر و وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری سرخابی‌ها ارزشمند و ستودنی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : واگذاری استقلال و پرسپولیس احترام به خواست مردم و آینده دار کردن این دو باشگاه از مسیر فراهم کردن امکان نظارت بیشتر آن‌ها بر امور این دو باشگاه به‌عنوان سرمایه ملی است.

سمیعی گسترش مشارکت و نظارت مردم را نتیجه مهم این تصمیم دولت و کشور با تلاش‌های بی‌وقفه وزیر ورزش و جوانان دانست و گفت :خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس امیدهای بخش خصوصی را برای مشارکت در امور کشور بالا می‌برد ضمن اینکه دو تیم از بن‌بست‌های مالی و مدیریتی دوره‌های گذشته خارج می‌شوند و با رفع تنگناهای مدیریتی و غیر لازم دولتی ، بازدهی مدیریتی و عملکردی بهتری را از آن‌ها در آینده انتظار داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : واگذاری و خصوصی شدن پرسپولیس به‌عنوان یک استراتژی توسعه فوتبال و ورزش از سال‌های گذشته مطرح بوده و اکنون به مرحله اجرا رسیده ولی تضمین موفقیت آن نیازمند یک تلاش همه جانبه ملی است و بایستی از طریق مشارکت عمومی مردم با تجدید نظر در روش برنامه‌ریزی و اجرا، مدیریت نوین آن‌ها مطابق با ضرورت‌های جدید فوتبال و ورزش کشور تحقق پیدا کند.

جعفر سمیعی اعتماد و اعتقاد به بخش خصوصی را عامل مهم موفقیت در پروسه خصوصی شدن دو باشگاه دانست و گفت : دولت و وزارت ورزش و جوانان با این واگذاری و سبک کردن بار اجرایی خود در حقیقت به بخش خصوصی کمک می‌کند تا نقش مهم خود را در کلیه فعالیت‌های اجتماعی از جمله ورزش بر عهده گیرد و من تصویر بلند مدت خصوصی شدن پرسپولیس را برای ورزش و فوتبال کشور مثبت می‌بینم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار