ورود شاخص بورس به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد

تهران (پانا) - شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه) ۳۶ هزار ۴۲۵ واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۴۲۷ هزار واحد رسید.

کد مطلب: ۱۱۴۲۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ورود شاخص بورس به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد

براساس معاملات امروز بیش از ۱۶ میلیارد و ۴۷۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۶۰ هزار و ۱۹۳ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با ۹ هزار و ۳۰۳ واحد افزایش به ۴۱۰ هزار و ۸۳۴ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با ۶ هزار و ۹۲ واحد رشد به ۲۶۹ هزار و ۲۱ واحد رسیدند.

شاخص بازار اول ۲۱ هزار و ۸۸۴ واحد و شاخص بازار دوم ۹۱ هزار و ۳۷ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با چهار هزار و ۵۴۴ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با دو هزار و ۷۱۷ واحد، نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با یک هزار و ۴۵۷ واحد، سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با یک هزار و ۱۹۵ واحد، ایران خودرو (خودرو) با یک هزار و ۱۵۵ واحد، پتروشیمی پارس (پارس) با یک هزار و ۱۳۷ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با یک هزار و ۷۵ واحد و مخابرات ایران (اخابر) با یک هزار و ۷۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

همچنین نماد بانک صادرات ایران (وبصادر) با ۱۳۴ واحد، بانک پارسیان (وپارس) با ۱۱۹ واحد، شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان کرمانشاه (وسکرشا) با ۸۷ واحد، شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان آذربایجان غربی (وساغربی) با ۴۰ واحد، شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان سیستان و بلوچستان (وسیستا) هم با ۴۰ واحد تاثیر منفی بر شاخص داشتند.

برپایه این گزارش امروز نماد پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت، ایران خودرو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، بانک صادرات ایران و پالایش نفت تهران درگروه نمادهای پربیننده قرار گرفتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه پنج میلیارد و ۶۴ هزار برگه سهم به ارزش ۲۶ هزار و ۹۰۹ میلیارد ریال داد و ستد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار