در محکومیت ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده؛

بیانیه دانش آموزان انقلابی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان

سمنان (پانا) - دانش آموزان انقلابی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان، در محکومیت ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده، بیانیه ای صادر کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۲۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دانش آموزان انقلابی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باز هم جمعه شد و قاسم دیگر دادیم

باز هم یک خبر تلخ به رهبر دادیم

رفت از بین رفیقان وطن یک سرباز

باز هم هدیه به مهدی(عج) گل پر پر دادیم

ترور یکی از دانشمندان هسته ای کشور، استاد دانشمند شهید محسن فخری زاده، با دستان جنایت کار رژیم منحوس صهیونیستی و با هدف اختلال در پیشرفت های علمی کشور را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله الامام خامنه ای(مدظله)، ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی و خانواده معزز آن شهید والامقام تسلیت عرض می نماییم.

ترور رویکردی شکست خورده برای شکستن روحیه مقاومت ملت انقلابی ایران از سوی استکبار جهانی بوده است و از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی سبب تحمیل مصیبت هایی سنگین شده است.

نظام سلطه گمان می برد با ترور عزیزان انقلاب می تواند باعث توقف حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی شود ولی برکت خون این شهدا سبب تضمین آرمان ها و افزایش سرعت پیشرفت های انقلاب خواهد بود.

ما دانش آموزان انقلابی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان، این جنایت بزرگ و نابخشودنی را به شدت محکوم کرده و امیدواریم دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور هرچه زودتر عاملان و حامیان این جنایت را به جزای اعمال ننگین خود برسانند تا التیامی بر دل های زخمی ملت شریف ایران اسلامی باشد.

اعضای جنبش دانش آموزی استان سمنان با الگوگیری از شهید فخری زاده، خود را آماده نقش آفرینی در میدان جهاد علمی برای پیش برد اهداف انقلاب اسلامی نموده و به فرمان رهبر عزیز تر از جانمان لبیک میگوییم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار