وزیر امور خارجه جامعه بین‌المللی را به محکومیت تروریسم دولتی فرا خواند

تهران (پانا)- وزیر امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت جامعه بین‌المللی را به محکومیت تروریسم دولتی و ایجاد اجماع در مقابل تنش و ماجراجویی در منطقه فرا می‌خوانیم.

کد مطلب: ۱۱۴۲۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
وزیر امور خارجه جامعه بین‌المللی را به محکومیت تروریسم دولتی فرا خواند

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف در این توییت که به زبان چینی نوشته است، افزود: «تروریست‌ها یکی دیگر از دانشمندان برجسته ایران را ترور کردند این ترورهای بزدلانه نقض صریح قوانین بین الملل، اصول اخلاقی و انسانیت است. این وظیفه جامعه بین المللی است که مقابل چنین اقداماتی بایستد.»

ظریف افزود: «به منظور حفظ صلح و ثبات منطقه و جهان، ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم است.جامعه بین‌المللی را به محکومیت تروریسم دولتی و ایجاد اجماع در مقابل تنش و ماجراجویی در منطقه فرا می‌خوانیم.»

رییس دستگاه دیپلماسی روز گذشته هم در توییتر این اقدام تروریستی را نشانگر جنگ طلبی از سر استیصال مرتکبین آن عنوان کرد و جامعه بین‌المللی - خصوصا اتحادیه اروپا - را به پایان دادن استانداردهای دوگانه شرم‌آور خود و محکوم کردن این عمل تروریسم دولتی فرامی‌خواند.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار